Premiul „Media Innovation”, acordat de publicatia The Guardian, este recunoscut international si reprezinta una dintre cele mai inalte recunoasteri in domeniul inovatiei in media.
Categoria „Brand Reputation” premiaza cele mai inovatoare metode de comunicare a activitatilor de business axate pe protejarea brandului si pe sporirea reputatiei sale.
Campania internationala „Recunoaste semnele”, derulata pe o perioada de 5 luni, s-a adresat tinerilor adulti care beau bere si a avut ca scop principal cresterea gradului de constientizare a importantei pe care o are consumul responsabil de alcool. Conceptul campaniei s-a bazat pe ideea ca oamenii incep sa se comporte ridicol atunci cand consuma prea mult alcool.
Printre rezultatele preliminare la nivel global ale campaniei internationale se numara 800.000 de vizite pe site-urile pe care s-a desfasurat campania, peste 1 milion de vizionari ale widget-urilor pe retelele sociale si circa 3 milioane de vizionari ale trailer-ului pe portaluri video.
Heineken Romania, prin marca Heineken, va continua campania „Recunoaste semnele” inainte de sarbatorile de Paste si inceputul verii.
Heineken Romania are o cota de piata de 29% in ceea ce priveste volumul de vanzari de bere din Romania. Printre marcile din portofoiul Heineken Romania se numara Heineken, Zipfer, Edelweiss , Gosser, Schlossgold, Silva, Ciuc Premium sau Golden Brau.
Heineken Romania are cinci fabrici in Constanta, Craiova, Hateg, Miercurea Ciuc si Targu Mures.