In prezent, revista apare de cinci ori pe saptamana.
Revista Hollywood Reporter se confrunta de mai mult timp cu probleme, precum scaderea semnificativa a investitiilor in publicitate, scaderea numarului de cititori, dar si pierderea autoritatii in sectorul de divertisment, unde, in prezent, domina bloggerii, relateaza Mediafax.
Astfel, editorii revistei au decis sa ia masurile necesare pentru a salva publicatia.
Incepand de luna viitoare, Janice Min, care a devenit director editorial al titlului in luna iunie, si Richard Beckman, CEO al e5 Global Media, vor relansa publicatia ca revista saptamanala, care va aparea intr-un format mai mare.
Revista va include un mix de analize, articole si imagini si va fi completata de site, care, de asemenea, va avea un nou design si va fi construit in jurul stirilor de ultima ora.
Publicatia vrea sa isi schimbe modelul de business si sa atraga mai multa publicitate din segmente precum moda, ingrijire personala, electronice sau bauturi alcoolice.
In urma cu patru ani, veniturile anuale ale companiei erau de 50 de milioane de dolari, iar in prezent sunt de numai circa 30 de milioane de euro.