The New York Times a renuntat la colaborarea cu agentia de publicitate Anormaly cu care lucrase timp de 18 luni pe proiecte strategice si creative, precum lansarea serviciului TimesSelect sau reclamele outdoor pentru T, revista de lifestyle a companiei.
Carl Johnson, presedintele Anormaly, a explicat despartirea prin motive ce tin de diferente strategice precizand ca New York Times si agentia de publicitate nu impartaseau punctele de vedere care le-ar fi permis continuarea unei colaborari eficiente.
Alyse Myers, director de media la The New York Times, a declarat ca ziarul isi va continua la nivel intern campania de publicitate inceputa in septembrie. „Cunoastem brandul nostru mai bine decat oricine altcineva”, a explicat executivul.
Cotidianul a ajuns la cel de-al treilea „val” al campaniei sale de promovare „These times” al carei mesaj se concentreaza pe profesionalismul jurnalistilor si pe calitatea pe care acestia o ofera publicatiei prin incercarea lor de a surprinde complexitatile lumii de astazi.
Spotul TV de 60 de secunde al campaniei prezinta in sens invers procesul de realizare a unei editii de ziar, incepand cu un om care isi citeste ziarul la biroul sau de serviciu la sfarsitul zilei si terminand cu un close-up al unei jurnaliste care ia notite.
Intre aceste secvente sunt introduse scene care povestesc cum a fost luat interviul, cum a decurs sedinta jurnalistilor si cum a fost tiparit ziarul. Imaginile acestea sunt juxtapuse peste scene, tot in ordine inversa, ce prezinta cum a decurs ziua cititoroului.
La sfarsitul spotului, ideea este rezumata de catre o voce masculina care spune „Este vorba despre calitatea jurnalismului. Punct. Final”. Spotul mai are o versiune mai scurta, de 30 de secunde. Ambele spoturi vor fi difuzate pana in aprilie.
Campania mai are si un site web in care se afla un link catre spot si profiluri ale catorva jurnalisti si editori importanti, precum Robin Toner si David Gonzalez.
De obicei, The New York Times cheltuie aproximativ 20 de milioane de dolari (15 mil. de euro) anual pentru publicitate in canale media masurabile si importante, dar pentru aceasta campanie nu a dorit sa dezvaluie bugetul.