Vor fi majorare preturile atat pentru ziarele cumparate de la stand cat si pentru cele livrate la domiciliu, potrivit editiei electronice a „The New York Times”.
Astfel, pretul unui exemplar din timpul saptamanii va fi de 1,25 dolari, mai mare cu 25%. Incepand cu 15 iulie 2007, editia de duminica a ziarului va costa 4 dolari in loc de 3, doar pe aria New York-ului. Pretul unui exemplar livrat la domiciliu va creste cu 3-4 procente.
Janet Robinson, CEO companiei The New York Times, a declarat ca aceasta crestere a preturilor va spori veniturile anul acesta cu 7-8 milioane de dolari, iar in perioada urmatoare cu 14 pana la 16 milioane de dolari anual.
Decizia cresterii pretului a venit in urma pierderilor pe care le-a inregistrat compania, generate de orientarea advertiserilor spre mediul online. Saptamana trecuta, compania a informat ca veniturile sale provenite din publicitate au scazut in luna mai cu 8,5% fata de cele inregistrate in luna precedenta.
Cresterea pretului nu este un caz singular, din 16 iunie 2007 ziarul „Financial Times” scumpindu-se cu 30%. Saptamana trecuta, Dow Jones & Co. a anuntat ca pretul unui exemplar „The Wall Street Journal” va creste cu 50%, ajungand la 1,5 dolari din 16 iulie.
The New York Times Company mai detine, pe langa „The New York Times”, alte 20 de titluri, fiind unul dintre cele mai mari grupuri de presa din Statele Unite.