„Ne-am dorit sa avem alaturi de noi un partener de incredere, care sa demonstreze dedicare si creativitate in construirea brandului Westhouse pe piata din Romania, cu atat mai mult cu cat suntem la inceput de drum, iar obiectivele noastre sunt foarte curajoase”, a declarat Nicoleta Radu, business director Westhouse Group.
Pana in prezent, agentia a elaborat strategia de comunicare corporativa a Westhouse Group si s-a ocupat deja de primul proiect: lansarea oficiala a companiei pe piata romaneasca, eveniment pentru care The Practice a realizat componenta de PR.
Echipa de consultanti care asigura managementul contului Westhouse Group este formata din Oana Bulexa, consultant, Stefania Stavrositu, senior consultant si Gabriela Lungu, managing partner.
Westhouse Group este o companie imobiliara cu actionariat norvegiano-britanic, ce activeaza in domeniul imobiliar si este detinuta de RomReal. Compania, infiintata in 2005, este listata la Bursa din Oslo.
Westhouse Group detine in prezent peste 1 milion de metri patrati de teren, pentru care a platit 140 milioane de euro, in trei orase din tara: Bucuresti, Constanta si Brasov. In aceasta toamna, compania incepe constructia primelor trei proiecte rezidentiale, situate in zona de nord a orasului Constanta, unde detine deja 16 terenuri.
Pana in 2012, Westhouse Group isi doreste sa aduca pe piata imobiliara circa 1.000 de locuinte pe an, iar in urmatorii doi ani sa furnizeze 1.500 de locuinte pe an.
The Practice este o companie de consultanta in relatii publice, axata pe strategie si creativitate. Echipa agentiei de PR este formata din 10 specialisti care ofera consultanta mai multor clienti, precum: MOL Petroleum Products, Carpatcement Holding, SAP Romania, GE Money, Brailact/ Brenac, Abbott/ ReductoStart etc. Agentia este parte a grupului Leo Burnett Romania.