The Practice
coordoneaza deja comunicarea de PR pentru marcile internationale ale
Ursus Breweries (Peroni Nastro Azzurro, din 2011; Redd’s si
Grolsch, din 2012).
In cadrul noului
parteneriat, agentia va oferi servicii specifice, de la strategie de
PR si consultanta pana la dezvoltarea si implementarea proiectelor
de PR, gestionarea relatiei cu jurnalistii, bloggerii si liderii de
opinie, managementul crizei, evenimente speciale de PR sau activari
creative.
Berea Timisoreana a fost lansata in Republica Moldova
, prin intermediul companiei Efes Vitanta Moldova Brewery, liderul pietii de bere din Moldova.
“Timisoreana este prima bere romaneasca care va fi produsa sub licenta in Republica Moldova. Exista o foarte mare cerere pentru berea romaneasca in Moldova, iar Timisoreana”, a declarat Stefan Teodorescu, group brands director Ursus Breweries.
Ursus Breweries,
parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari
producatori de bere din Romania. Marcile Ursus Breweries sunt: Ursus,
Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s,
Stejar si Pilsner Urquell.
SABMiller plc este
una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii
in societati producatoare de bere sau acorduri de distributie pe 6
continente. Marcile grupului includ beri premium internationale, cum
ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si
Pilsner Urquell, precum si o gama de marci locale precum Aguila,
Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. In afara SUA, SABMiller este, de
asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care imbuteliaza
produse Coca-Cola.
The Practice este
parte din Leo Burnett Group, din care mai fac parte Leo
Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, 23 Communication Ideas,
Digital Star, The Geeks, 2Parale, 8team si Breeze Mobile. Pe plan
international, agentia este partenerul strategic al MSLGroup, reteaua
de relatii publice din Publicis Groupe.