Campaniile premiate au fost „Lansarea Pufuletilor Gusto” (golden award la categoria „PR pentru marketing), „Puterea unui pahar cu apa” (silver award la categoria „Comunicare pentru administrarea riscurilor, crizelor si oportunitatilor), „Olimpiada Oamenilor Obisnuiti” (silver award la categoria PR pentru marketing) si „Vreau in clasa a noua!” (premiu special la categoria „Organizatii non-guvernamentale. Societate civila”).
Editia 2009 a competitiei a reunit un numar record de inscrieri (142 de campanii), in crestere cu peste 40% fata de numarul de proiecte inregistrat la editia anterioara.
The Practice a fost infiintata in 2006 si face parte din Leo Burnett Group.
Lowe PR a obtinut 4 premii
Agentia Lowe PR a primit patru premii in cadrul aceleiasi competitii. Astfel, campania de rebranding ABN Amro devine RBS Romania a primit golden award la sectiunea Comunicare corportatista, iar campaniile RBS, make it happen (sectiunea comunicare interna), Tu decizi (sectiunea comunicare in domeniul public), Doneaza timp (Crucea Rosie) au fost distinse cu silver award.
Lowe PR este membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative, eLowe, Medic One si Scholz & Friends.