„Incepand din mai 2007, am avut intalniri cu mai multe agentii de PR, insa nu am organizat un pitch propriu-zis pentru alegerea partenerului nostru. Am ales sa ne intalnim cu agentiile, sa le prezentam scopul campaniei noastre, sa ne consultam in privinta unei strategii si sa gasim cea mai eficienta cale de colaborare”, a explicat Moisa.
La sfarsitul lui 2007, World Vision a ales agentia The Practice, care va gestiona contul de PR al organizatiei pana la sfarsitul lui 2008.
„Suntem o organizatie non-guvernamentala, iar sumele noastre sunt alocate in special implementarii programelor pentru copii, prin urmare, contul nostru de PR nu este unul semnificativ”, a mai precizat Moisa.
The Practice a inceput deja sa gestioneze comunicarea World Vision, elaborand strategia de comunicare pentru un proiect de strangere de fonduri care se va lansa in curand.
World Vision Romania este o organizatie non-guvernamentala, care pledeaza pentru cauza copiilor defavorizati din Romania si desfasoara programe de interventie umanitara in situatii de urgenta.
World Vision a fost infiintata in 1990 in Romania si este partenera a World Vision International, care este prezenta in peste 100 de tari din intreaga lume.
The Practice este parte a Publicis Consultants | Worldwide la nivel international, iar in Romania face parte din Leo Burnett Group, alaturi de alte agentii ca Leo Burnett, Starcom, iLeo, 23, Starcom Direct si Media Vest.