Valoarea contractului nu a fost facuta publica de catre reprezentantii The Practice.
Proiectul Casa Radio, cu o valoare estimata de 500 milioane de euro, va avea o suprafata construita de 560.000 mp (inclusiv parcarea), cuprinzand o zona comerciala, spatii de birouri, un centru de conferinte, spatii rezidentiale, un hotel si o cladire destinata unei autoritati publice.
Pana in prezent, The Practice a elaborat deja cercetarea, care reprezinta punctul de plecare pentru pozitionarea proiectului Casa Radio si a zonei comerciale din componenta acestuia. De asemenea, agentia a propus companiei Plaza Centers si strategia de comunicare corporativa pe termen mediu, informeaza un comunicat transmis de The Practice.
„Proiectul demarat de Plaza Centers este realizat in cadrul unui parteneriat public-privat”, a amintit Gabriela Lungu , managing partner la The Practice.
Plaza Centers a intrat pe piata din Romania la sfarsitul anului 2006, iar pana in prezent a demarat cinci proiecte imobiliare, insumand aproximativ 700.000 mp construiti si investitii de peste 700 milioane de euro. Cele cinci proiecte sunt situate in Bucuresti, Timisoara, Iasi, Miercurea Ciuc si Slatina.
The Practice este o companie de consultanta in relatii publice, cu o echipa formata din 10 specialisti in relatii publice si ofera consultanta strategica de PR pentru clienti precum: MOL Petroleum Products, Carpatcement Holding, SAP Romania, GE Money/ Domenia Credit – Motoractive Leasing, Estima Finance, Brailact/Brenac, Abbott/ReductoStart etc. Agentia este membru al Clubului Companiilor de Relatii Publice, care reuneste in prezent 10 dintre cele mai importante agentii specializate de PR din tara noastrã.