BrandsOn activeaza in domeniul marketingului aplicat si comunicarii „in teren” din anul 2003. Printre clientii agentiei se numara companii ca Unilever, Danone, JTI, Coty, Tchibo, Parmalat, Cosmote.
Cifra de afaceri a companiei BrandsOn in 2008 a depasit 5,2 milioane euro. Agentia a inregistrat anul trecut un profit de peste 100.000 euro, conform cifrelor oficiale disponibile la Ministerul Finantelor.
Oficialii Thegroup si BrandsOn nu au putut fi contactati de DailyBusiness.ro, pana la ora publicarii materialului, pentru detalii referitoare la valoarea tranzactiei.
Agentia BrandsOn a desfasurat in 2009 peste 220 de programe la nivel national (80 lansari de produse, 25 actiuni street marketing si door-to-door, 48 actiuni ample de degustare de produse, 75 de activari complexe la punctul de vanzare) si are o cota de piata estimata la circa 15%.
„Am preluat 51% din compania BrandsOn, dar managementul ei ramane la partenerul nostru, Marian Dumitrescu. Este un profesionist cu care am colaborat in trecut si detine restul actiunilor companiei”, a declarat Zoltan Szigeti (foto), presedintele The Group.
Agentia BrandsOn va parcurge un program de rebranding in 2010, sub numele de Field:star (communication and experiential marketing).
Thegroup, cel mai extins grup de comunicare din Romania, include agentii specializate din domeniile creatie, media, relatii publice, productie, marketing experiential si evenimente speciale. Grupul ocupa pozitia numarul 1 in clasamentul oficial al industriei publicitare, cu o cifra de afaceri de 109,8 milioane euro.