- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Thierry Millet, Orange: Oricat de mare ar fi brandul nostru, trebuie sa ne reinventam

18 Sep, 00:01 • andra.gheorghe
Despre noua viziune de brand a Orange, asteptarile operatorului de la colaborarea cu Publicis Romania, semnificatiile noului slogan "Together we can do more" si ce nu a mers in colaborarea anterioara cu agentia Leo Burnett, a vorbit intr-un interviu acordat DailyBusiness.ro Thierry Millet, directorul comercial al Orange Romania, cu ocazia anuntarii noii campanii de brand.
Thierry Millet, Orange: Oricat de mare ar fi brandul nostru, trebuie sa ne reinventam

DailyBusiness

: Ce asteptari aveti vizavi de campania care anunta noua viziune de brand a Orange in Romania?
Thierry Millet: Asteptarile noastre merg mai departe de campanie, pentru ca noi consideram ca brandul Orange este una dintre cele mai importante parti din afacerea noastra, chiar cea mai importanta. Asa ca ceea ce vrem sa transmitem si sa fie receptat este ca viziunea noastra evolueaza, ca intr-adevar vrem sa ajungem mai departe decat pana acum.

DB: Care este aspectul cel mai important al acestei campanii?
TM: Faptul ca vrem sa comunicam intr-o maniera ceva mai traditionala, in ideea in care ne intoarcem la valorile fundamental umane: fiecare dintre noi este cine este datorita lui insusi, dar si datorita tuturor persoanelor care-l inconjoara. Serviciile pe care noi le furnizam le dau oamenilor mai mult decat posibilitatea de a interactiona cu ceilalti, ii aduc aproape de ceea ce le place si ii intereseaza. Aceasta viziune va inspira toate campaniile noastre de comunicare si credem ca asa ne vom adapta mai bine la evolutia societatii si ne vom apropia mai mult de consumatori.

DB: Ce transmite diferit noul slogan „Together we can do more” fata de vechiul „The future is bright, the future is Orange”?
TM: Este ceva mai direct decat „The future is bright, the future is Orange”, mai personal, mai tangibil si poate fi privit si ca o invitatie la interactivitate, la a face lucruri in comunitate. Iar aceste calitati vor inspira nu numai campaniile noastre, ci si modul in care vom furniza si vom crea servicii.

DB: Cat va dura pana cand publicul va „uita” vechiul slogan Orange si va asimila valorile „Toghether we can do more”?
TM: Noi vedem noul slogan ca pe o evolutie a primului. Asa ca nu ne dorim ca oamenii sa-l uite. E doar un pas intr-o progresie. Valorile noastre raman aceleasi. Bineinteles ca vom fi foarte atenti la modul in care publicul din Romania va reactiona si la feedback-ul pe care il vom primi vizavi de campanie si noul mesaj.

DB: Ce asteptati de la colaborarea cu Publicis Romania (care va gestiona campania locala, in valoare de 2 mil. euro – n.r.)?
TM: Ceea ce asteptam in primul rand de la Publicis este sa se regaseasca in valorile pe care Orange le transmite, pentru ca si ei reprezinta un vector al brandului nostru. O alta cerinta a noastra este sa gaseasca un stil proaspat, pentru ca oricat de consistenta ar fi compania noastra, si oricat de mare ar fi brandul, trebuie sa ne reinventam. Asta asteptam de la Publicis, dar avem incredere, cred ca am avut parte de un start excelent al colaborarii cu ei.

DB: Ce v-a nemultumit in relatia cu Leo Burnett (incheiata in aceasta vara – n.r.)?
TM: Am lucrat cu Leo, efectiv, mai putin de un an. Am fost si foarte entuziasti la inceput, in legatura cu aceasta colaborare. Din pacate a fost mai greu sa ajungem la o intelegere comuna cu ei. Hai sa spunem ca am avut doua viziuni diferite, inca de cand am inceput. Nu cred ca este benefic pentru nicio relatie in care sunt implicate o agentie mare si un brand puternic cum este Orange, daca nu au valori comune, sa continue. Dar nu avem niciun fel de reprosuri fata de Leo, iar acum suntem entuziasti ca incepem o noua relatie, diferita, cu Publicis Romania. Relatie care a inceput, in mod evident, mult mai usor. Si sunt sincer increzator, fara sa fac o declaratie standard planificata pentru un eveniment de lansare.

DB: Pe ce perioada a semnat Orange contractul de colaborare cu Publicis?
TM: Avem un contract pe doi ani, care prevede si posibilitatea de prelungire. In situatia in care colaborarea cu ei se dovedeste fructuoasa, vom continua.

DB: Cine va gestiona contul pentru campaniile pe online ale Orange, tot Publicis?
TM: Da. In prezent lucram cu Publicis si pentru online. Insa online-ul intra intr-un alt specific, si s-ar putea sa dam curs si altor actiuni pentru promovarea pe Internet. S-ar putea sa organizam cateva pitch-uri, insa astazi e prea devreme sa anuntam asa ceva. Insa ceea ce vreau sa subliniez este ca suntem foarte concentrati pe online, Internetul reprezinta unul dintre aspectele noii viziuni Orange, si este un mediu caruia vrem sa-i acordam mult mai multa atentie decat pana acum.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Cum să economisim cât mai mult în 2025. Sfaturi de la un specialist în educație financiară: „Primul pas este să ne stabilim un obiectiv financiar”
Cum să economisim cât mai mult în 2025. Sfaturi de la un specialist în educație financiară: „Primul ...
Contestație bombă! Ordonanța Trenuleț ajunge la Avocatul Poporului. Sindicatele atacă înghețarea pensiilor
Contestație bombă! Ordonanța Trenuleț ajunge la Avocatul Poporului. Sindicatele atacă înghețarea ...
Tesla revoluționează piața imobiliară! Elon Musk lansează locuința viitorului
Tesla revoluționează piața imobiliară! Elon Musk lansează locuința viitorului
Ce se întâmplă pe piața imobiliară în 2025. Prețurile apartamentelor și caselor cresc din ce în ce mai mult
Ce se întâmplă pe piața imobiliară în 2025. Prețurile apartamentelor și caselor cresc din ce ...
Actorii Zendaya și Tom Holland s-au logodit. Cei doi s-au cunoscut în 2017, în timpul filmărilor pentru „Spiderman: Homecoming”
Actorii Zendaya și Tom Holland s-au logodit. Cei doi s-au cunoscut în 2017, în timpul filmărilor ...
Județul cu cel mai mare număr de șomeri din România! Situația alarmantă care pune pe jar autoritățile
Județul cu cel mai mare număr de șomeri din România! Situația alarmantă care pune pe jar autoritățile
Ce mașini și-au cumpărat românii în 2024. Peste 150.000 de autoturisme noi și aproape 330.000 second-hand
Ce mașini și-au cumpărat românii în 2024. Peste 150.000 de autoturisme noi și aproape 330.000 second-hand
Decizia care schimbă tot! Elevii din România, interdicție totală. Ministerul Sănătății elimină alimentele dăunătoare din școli!
Decizia care schimbă tot! Elevii din România, interdicție totală. Ministerul Sănătății elimină ...
Nuntă în 2025. Suma minimă pentru cununia religioasă a crescut surprinzător
Nuntă în 2025. Suma minimă pentru cununia religioasă a crescut surprinzător
Ministrul Energiei, Sebastian Burduja, despre rezervele de gaze naturale: „România are suficiente stocuri pentru a trece iarna”
Ministrul Energiei, Sebastian Burduja, despre rezervele de gaze naturale: „România are suficiente ...
Zi crucială pentru viitorul României! Guvernul decide azi: Când vom merge la urne pentru primul tur al prezidențialelor?
Zi crucială pentru viitorul României! Guvernul decide azi: Când vom merge la urne pentru primul tur ...
Au fost instalate primele camere mobile pe drumurile din România. Șoferii care nu respectă regulile vor primi amenzile direct acasă
Au fost instalate primele camere mobile pe drumurile din România. Șoferii care nu respectă regulile ...
Ministrul Finanțelor anunță concedieri masive la stat: ”Bugetarii își pot găsi cu siguranță loc de muncă în privat’
Ministrul Finanțelor anunță concedieri masive la stat: ”Bugetarii își pot găsi cu siguranță ...
Putin șochează România! Decizia care va afecta direct țara noastră, anunțul oficial venit de la Kremlin
Putin șochează România! Decizia care va afecta direct țara noastră, anunțul oficial venit de la ...
Nou pod peste Dunăre între România și Bulgaria. Când încep lucrările și când va fi gata
Nou pod peste Dunăre între România și Bulgaria. Când încep lucrările și când va fi gata
Numărul de kilometri de cale ferată modernizată după Revoluție, la jumătate față de cel al autostrăzilor: 630 km în 35 de ani
Numărul de kilometri de cale ferată modernizată după Revoluție, la jumătate față de cel al autostrăzilor: ...
Un nepalez a dezvăluit ce salariu câștigă în România, în 2025. Nu plătește cazare și mâncare, așa că trimite aproape toți banii acasă
Un nepalez a dezvăluit ce salariu câștigă în România, în 2025. Nu plătește cazare și mâncare, ...
Top 10 al celor mai așteptate lansări de telefoane din 2025. Ce preț și ce caracteristici vor avea
Top 10 al celor mai așteptate lansări de telefoane din 2025. Ce preț și ce caracteristici vor avea