- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Thierry Millet, Orange: Oricat de mare ar fi brandul nostru, trebuie sa ne reinventam

18 Sep, 00:01 • andra.gheorghe
Despre noua viziune de brand a Orange, asteptarile operatorului de la colaborarea cu Publicis Romania, semnificatiile noului slogan "Together we can do more" si ce nu a mers in colaborarea anterioara cu agentia Leo Burnett, a vorbit intr-un interviu acordat DailyBusiness.ro Thierry Millet, directorul comercial al Orange Romania, cu ocazia anuntarii noii campanii de brand.
Thierry Millet, Orange: Oricat de mare ar fi brandul nostru, trebuie sa ne reinventam

DailyBusiness

: Ce asteptari aveti vizavi de campania care anunta noua viziune de brand a Orange in Romania?
Thierry Millet: Asteptarile noastre merg mai departe de campanie, pentru ca noi consideram ca brandul Orange este una dintre cele mai importante parti din afacerea noastra, chiar cea mai importanta. Asa ca ceea ce vrem sa transmitem si sa fie receptat este ca viziunea noastra evolueaza, ca intr-adevar vrem sa ajungem mai departe decat pana acum.

DB: Care este aspectul cel mai important al acestei campanii?
TM: Faptul ca vrem sa comunicam intr-o maniera ceva mai traditionala, in ideea in care ne intoarcem la valorile fundamental umane: fiecare dintre noi este cine este datorita lui insusi, dar si datorita tuturor persoanelor care-l inconjoara. Serviciile pe care noi le furnizam le dau oamenilor mai mult decat posibilitatea de a interactiona cu ceilalti, ii aduc aproape de ceea ce le place si ii intereseaza. Aceasta viziune va inspira toate campaniile noastre de comunicare si credem ca asa ne vom adapta mai bine la evolutia societatii si ne vom apropia mai mult de consumatori.

DB: Ce transmite diferit noul slogan „Together we can do more” fata de vechiul „The future is bright, the future is Orange”?
TM: Este ceva mai direct decat „The future is bright, the future is Orange”, mai personal, mai tangibil si poate fi privit si ca o invitatie la interactivitate, la a face lucruri in comunitate. Iar aceste calitati vor inspira nu numai campaniile noastre, ci si modul in care vom furniza si vom crea servicii.

DB: Cat va dura pana cand publicul va „uita” vechiul slogan Orange si va asimila valorile „Toghether we can do more”?
TM: Noi vedem noul slogan ca pe o evolutie a primului. Asa ca nu ne dorim ca oamenii sa-l uite. E doar un pas intr-o progresie. Valorile noastre raman aceleasi. Bineinteles ca vom fi foarte atenti la modul in care publicul din Romania va reactiona si la feedback-ul pe care il vom primi vizavi de campanie si noul mesaj.

DB: Ce asteptati de la colaborarea cu Publicis Romania (care va gestiona campania locala, in valoare de 2 mil. euro – n.r.)?
TM: Ceea ce asteptam in primul rand de la Publicis este sa se regaseasca in valorile pe care Orange le transmite, pentru ca si ei reprezinta un vector al brandului nostru. O alta cerinta a noastra este sa gaseasca un stil proaspat, pentru ca oricat de consistenta ar fi compania noastra, si oricat de mare ar fi brandul, trebuie sa ne reinventam. Asta asteptam de la Publicis, dar avem incredere, cred ca am avut parte de un start excelent al colaborarii cu ei.

DB: Ce v-a nemultumit in relatia cu Leo Burnett (incheiata in aceasta vara – n.r.)?
TM: Am lucrat cu Leo, efectiv, mai putin de un an. Am fost si foarte entuziasti la inceput, in legatura cu aceasta colaborare. Din pacate a fost mai greu sa ajungem la o intelegere comuna cu ei. Hai sa spunem ca am avut doua viziuni diferite, inca de cand am inceput. Nu cred ca este benefic pentru nicio relatie in care sunt implicate o agentie mare si un brand puternic cum este Orange, daca nu au valori comune, sa continue. Dar nu avem niciun fel de reprosuri fata de Leo, iar acum suntem entuziasti ca incepem o noua relatie, diferita, cu Publicis Romania. Relatie care a inceput, in mod evident, mult mai usor. Si sunt sincer increzator, fara sa fac o declaratie standard planificata pentru un eveniment de lansare.

DB: Pe ce perioada a semnat Orange contractul de colaborare cu Publicis?
TM: Avem un contract pe doi ani, care prevede si posibilitatea de prelungire. In situatia in care colaborarea cu ei se dovedeste fructuoasa, vom continua.

DB: Cine va gestiona contul pentru campaniile pe online ale Orange, tot Publicis?
TM: Da. In prezent lucram cu Publicis si pentru online. Insa online-ul intra intr-un alt specific, si s-ar putea sa dam curs si altor actiuni pentru promovarea pe Internet. S-ar putea sa organizam cateva pitch-uri, insa astazi e prea devreme sa anuntam asa ceva. Insa ceea ce vreau sa subliniez este ca suntem foarte concentrati pe online, Internetul reprezinta unul dintre aspectele noii viziuni Orange, si este un mediu caruia vrem sa-i acordam mult mai multa atentie decat pana acum.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Călin Georgescu șochează: România nu va respecta angajamentele NATO
Călin Georgescu șochează: România nu va respecta angajamentele NATO
Când devin, de fapt, cauciucurile de iarnă obligatorii. Tot ce trebuie să știe șoferii despre schimbarea anvelopelor în sezonul rece 2024
Când devin, de fapt, cauciucurile de iarnă obligatorii. Tot ce trebuie să știe șoferii despre schimbarea ...
Noul tip de pensie din România care schimbă totul. Cine poate beneficia și ce sume pot fi încasate
Noul tip de pensie din România care schimbă totul. Cine poate beneficia și ce sume pot fi încasate
Iohannis declasifică secretele despre Călin Georgescu. Conexiuni TikTok cu un actor statal
Iohannis declasifică secretele despre Călin Georgescu. Conexiuni TikTok cu un actor statal
Mădălin Ionescu are probleme de sănătate, prezentatorul a luat pauză și de la emisiune: „Dumnezeu știe ce se întâmplă”
Mădălin Ionescu are probleme de sănătate, prezentatorul a luat pauză și de la emisiune: „Dumnezeu ...
Dorian Popa își va petrece Crăciunul în New York. Artistul a dezvăluit cât l-a costat vacanța. Doar avionul a fost 7.000 de euro
Dorian Popa își va petrece Crăciunul în New York. Artistul a dezvăluit cât l-a costat vacanța. ...
ANAF scoate la licitație un apartament cu două camere, un loc de parcare și o boxă în Timișoara. Care sunt prețurile de pornire
ANAF scoate la licitație un apartament cu două camere, un loc de parcare și o boxă în Timișoara. ...
Marcel Ciolacu o susține pe Elena Lasconi în turul al doilea la alegerile prezidențiale! „Am demarat deja construcția unei majorități parlamentare care să o susțină pe Elena Lasconi”
Marcel Ciolacu o susține pe Elena Lasconi în turul al doilea la alegerile prezidențiale! „Am demarat ...
Anunț oficial făcut de BEC: Șapte partide vor intra în Parlament, în urma alegerilor din 1 decembrie
Anunț oficial făcut de BEC: Șapte partide vor intra în Parlament, în urma alegerilor din 1 decembrie
O nouă metodă de înșelătorie îi lasă pe români fără bani pe card. La ce să fii atent când te sună un număr necunoscut
O nouă metodă de înșelătorie îi lasă pe români fără bani pe card. La ce să fii atent când ...
Cât costă brazii naturali de la Lidl. Deja e bătaie pe ei în această perioadă
Cât costă brazii naturali de la Lidl. Deja e bătaie pe ei în această perioadă
Uleiul de măsline comercializat în România este plin de ceară și steroli modificați. ANPC a aplicat amenzi de 750.000 de lei
Uleiul de măsline comercializat în România este plin de ceară și steroli modificați. ANPC a aplicat ...
Cât a costat și cum arată cel mai scump brad de Crăciun din Europa. E un lux pe care foarte puțini și-l permit
Cât a costat și cum arată cel mai scump brad de Crăciun din Europa. E un lux pe care foarte puțini ...
Test de logică pentru românii care au IQ-ul peste 140! Găsește greșeala din imagine în mai puțin de ȘAPTE secunde
Test de logică pentru românii care au IQ-ul peste 140! Găsește greșeala din imagine în mai puțin ...
Schimbări fiscale majore în 2025. e-Factura devine obligatorie pentru consumatori
Schimbări fiscale majore în 2025. e-Factura devine obligatorie pentru consumatori
Lovitură pentru consumatori! O rețea populară de magazine de cartier dispare din ianuarie. Anunțul oficial care zguduie piața
Lovitură pentru consumatori! O rețea populară de magazine de cartier dispare din ianuarie. Anunțul ...
Marisa Paloma, câștigătoarea „Bravo, ai stil!”, a ajuns milionară în euro, în 2024. De ce nu se poate bucura de bani: „Momentan, sunt doar niște cifre”
Marisa Paloma, câștigătoarea „Bravo, ai stil!”, a ajuns milionară în euro, în 2024. ...
11 miliarde de lei pierdute pe Bursa de la București. Banii din Pilonul II de pensii, în pericol! Adrian Negrescu: „Ne afectează pe toți!”
11 miliarde de lei pierdute pe Bursa de la București. Banii din Pilonul II de pensii, în pericol! Adrian ...