Publisherul lucreaza, in prezent, la realizarea unui tip de hartie speciala care, pe baza unei mini-baterii de marimea unei monede, va proiecta reclame animate pe pagina revistei, informeaza NewsIn. Pentru inceput, imaginile vor fi alb-negru, cele color urmand sa apara mai tarziu. Time Inc. estimeaza ca va introduce reclamele animate intr-un an sau doi.
Se asteapta ca in scurt timp cererea de reclame animate in reviste va creste, in special din partea companiilor de divertisment. Chiar daca pentru moment sunt costisitoare, noile reclame au generat multe reactii si comentarii pe piata de specialitate.
Problematica ramane insa reactia cititorilor la aceasta forma de publicitate. Chiar daca reclamele sunt atragatoare, cititorilor ar putea sa nu le placa sa fie deranjati in timpul lecturii de reclamele zgomotoase, precum cele de la televizor.
Time Inc. este divizia de reviste a conglomeratului media Time Warner ºi include reviste precum „Time”, „People”, „Sports Illustrated” si „Fortune”. Time Warner a cumulat in 2006, in SUA, venituri totale de aproximativ 34 miliarde de dolari, cu 6% in plus fata de 2005. Grupul media detine, printre altele, studioul Warner Bros. Pictures ºi posturile de televiziune CNN, HBO ºi Cartoon Network.