Conform oficialilor companiei, scaderea de 26% a profitului se datoreaza reducerii incasarilor diviziei de Internet AOL si a diviziei de reviste.
Vanzarile au crescut in T2 cu 5,2% pana la 11,6 miliarde de dolari (circa 7,5 mld. euro), peste asteptarile companiei, de 11,4 miliarde de dolari (circa 7,3 mld. euro).
Jeffrey Bewkes, CEO-ul companiei, intentioneaza sa vanda divizia de cablu a Time Warner, a doua ca marime din SUA, pentru a pune accent divizia TV si cea de film.
Bewkes, artizanul fuziunii dintre Warner Bros. si studiourile New Line, a declarat in luna mai ca nu exclude vanzarea AOL.
Reorganizarea care va avea loc la New Line va aduce economii de 140 milioane de dolari (90,4 mil. euro) incepand de anul viitor, in timp ce planurile de economii ale companiei implica un target de 50 milioane de dolari (32,2 mil. euro) in 2008, a spus Bewkes.
Veniturile din diviza de film au crescut cu 14%, pana la 2,56 miliarde de dolari (circa 1,65 mld. euro) din vanzarile DVD-uri ca „Am Legend” sau „The Bucket List”, in timp ce profitul a crescut cu 16% pana la 94 milioane de dolari (circa 60,7 mil. euro).