Intr-un comunicat transmis joi dimineata bursei de valori din Londra, TNS ii atentioneaza pe cei de la WPP sa nu mai incerce sa se amestece in discutiile de fuziune dintre TNS si GfK.
„Consiliul director al TNS a fost extraordinar de rabdator cu Sir Martin Sorrell. Am primit, pana in acest moment, trei oferte de preluare din partea WPP si toate subevalueaza compania. WPP a primit aceleasi informatii despre companie ca si GfK”, a spus Donald Brydon, presedintele TNS.
„WPP are toate informatiile de care are nevoie si avut la dispozitie tot timpul din lume. Este clar ca WPP vrea cu tot dinadinsul sa afecteze fuziunea GfK-TNS in beneficiul companiei sale, Kantar, care nu isi valorifica corect potentialul. Este timpul ca Sir Martin Sorrell si WPP sa nu se mai implice si sa isi faca clare intentiile”, a adaugat Brydon.
Ieri seara, dupa inchiderea bursei din Londra, WPP a fost atentionata de Comisia de preluare ca trebuie sa inainteze oferta finala pentru TNS pana pe 9 iulie sau sa renunte.
Lantul de evenimente avand in rolul principal compania TNS a inceput la data de 3 iunie, cand compania a anuntat ca va fuziona cu rivalul GfK, dand nastere celui de-al doilea mare jucator din lume pe piata de cercetare si intrand in competitie cu gigantul de pe primul loc, Nielsen Company.
GfK Group este cea mai mare companie de studii de piata din Germania si a cincea din lume. Infiintata in 1934, are sediul in Nurenberg, detine 115 companii operatoare si numara circa 9.000 de angajati. GfK efectueaza studii de piata in media, piata farmaceutica, software de divertisment, vanzari cu amanuntul, bunuri durabile, industria auto, industria serviciilor, energie si textile.
Grupul TNS, infiintat in 1960 in Statele Unite ale Americii, are birouri in 80 de tari si 15.000 de angajati permanenti la nivel global. TNS realizeaza studii de piata in bunurile de consum, servicii de sanatate, media, politic si social, tehnologie, finante si industria auto.