Studiul se efectueaza anual si are in vedere website-urile celor mai importante companii de pe continent (pentru 2006, la cercetare au participat 174 dintre cele mai mari companii).
Anul acesta pentru, pentru analizarea site-urilor luate in considerare, s-au urmarit factori precum interactivitatea, criteriile esentiale fiind elementele de tipul podcast-urilor (modalitati de comunicare special construite pentru platformele I-Pod), rapoartelor on-line si serviciilor RSS.
Cele 124 de criterii luate in considerare in cadrul cercetarii au fost extrase din analiza raspunsurilor la un chestionar completat de peste 400 de analisti financiari, investitori si jurnalisti din presa economica, din 25 de tari, se arata intr-un comunicat TNT Romania.
Grupul TNT furnizeaza servicii postale si de curierat rapid in Europa si Asia, in peste 200 de tari, avand mai mult de 128.000 de angajati. In prima jumatate a anului 2006 compania a obtinut venituri de 5,3 miliarde de euro. Dintre cele doua divizii TNT, si anume Mail si Express, in Romania este reprezentata doar TNT Express.
Aceasta divizie are peste 48.000 de angajati in toata lumea si a inregistrat in prima jumatate a anului 2006 vanzari de 2,9 miliarde de euro si un venit operational de 277 miliarde de euro.
In Romania compania TNT Express si-a definit pozitia pe piata in 1999 cand a achizitionat 100% din compania Romcargo iar de 4 ani de zile este liderul pietei de curierat expres, au declarat oficiali ai TNT Romania pentru DailyBusiness. In 2005 a obtinut o cifra de afaceri de 20,9 milioane de euro, in crestere cu 32% fata de anul precedent, si un profit brut de 3,8 milioane de euro. Compania are la noi in tara peste 390 de angajati.