Investitiile brute ale P&G s-au cifrat, in 2008, la 461 milioane euro, fata de 530 milioane euro in 2007.
Pozitia a doua este ocupata de European Drinks&Foods, cu cheltuieli brute de 423,6 milioane euro, in crestere cu peste 100% fata de 2007. Pe 3 s-a clasat L’Oreal Romania, cu 291 milioane euro la rate card, buget diminuat cu 17% fata de 2007.
Unilever se claseaza pe pozitia a patra in topul advertiserilor din 2008, cu cheltuieli brute de 280 milioane euro, in scadere cu 12% fata de anul precedent.
Kraft Foods Romania se afla pe locul 5, cu investitii brute in advertising de 220 milioane euro, cu 63% mai mari decat in 2007. Pozitia a sasea este ocupata de un nou intrat in top 10, Vodafone, care a cheltuit pe publicitate suma bruta de 167 milioane euro, cu 77% mai mult decat in 2007.
Reckitt Benckiser urmeaza pe sapte, cu un buget brut de 157,9 milioane euro, in crestere cu 48% comparativ cu 2007.
Cosmote este si el un nou intrat in top 10 advertiseri, cu cheltuieli de publicitate in valoare bruta de 141 milioane euro, cu 48% mai mari fata de 2007, urmat, pe pozitia a noua de Henkel, care a cheltuit anul trecut 135 milioane euro, cu 5% mai mult fata de acum 2 ani.
Orange este o alta companie care debuteaza in top 10, cu cheltuieli publicitare brute de 129 milioane euro, cu 22% mai ridicate comparativ cu cele din 2007, ocupand locul 10.