De asemenea, studiul mai arata ca numarul cititorilor site-urilor ziarelor europene a inregistrat in iunie 2011, o crestere de 11% fata de aceeasi luna a anului trecut, pana la 167, 2 milioane de vizitatori unici, cu o medie de timp petrecuta de fiecare utilizator de 40,5 minute pe luna.
Astfel, cel mai vizitat site este Mail Online, editia ziarului britanic DailyMail, cu un numar de peste 17,2 milioane de vizitatori unici, care au petrecut fiecare un timp de aproape 26 de minute, in toata luna iunie.
Site-ul The Guardian s-a clasat pe locul al doilea in Europa, cu 13,5 milioane de vizitatori unici, urmat de ziarul german Bild cu 9,9 milioane de vizitatori unici.
Editiile electronice a ziarelor turcesti Hurriyet si Milliyet s-au clasat, de asemenea, printre site-urile cele mai vizitate, cu un numar de 9,5 milioane, respectiv 8,8 milioane de vizitatori unici.
De asemenea, printre site-urile de top s-au mai clasat si ziarele franceze Le Monde, Le Figaro si Komsomolskaya Pravda si RIA Novosti din Rusia.