Astfel, MediaTrust a
prezentat topul celor mai promovate centre medicale in prima jumatate
a anului 2013.
Medlife ocupa primul
loc in topul centrelor medicale cu cel mai mare numar de reclame
difuzate (520), in perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2013, costurile
operatorului ajung
and la aproximativ 72.000 de euro.
Laurus Medical este
al doilea centru medical, cu 190 de reclame si
un RC de 433.000 de euro.
Locul trei este
ocupat de OncoFort cu 163 de reclame. Clinica a inregistrat 115 de
reclame, urmata indeaproape de Spitalul Monza, cu 114 reclame.
DermaVital ocupa
locul locul sase in top, cu 110 reclame si un RC de 176.000 de euro,
fiind urmat de Centrul Medical Academica (88 reclame), Proctoline (69
reclame), Clinica Ama Optimex (62 reclame) si Regina Maria (58
reclame).
Daca ne uitam la
costurile cu publicitatea,
observam ca desi MedLife are cele mai multe reclame in primele 6 luni
din acest an, nu a si cheltuit cel mai mult. Astfel, clinica Laurus
Medical a platit cel mai mult pentru publicitate, urmata de OncoFort,
Clinica On, DermaVital si Regina Maria.
Brand | Cost (euro) |
MedLife | 72,152 |
Laurus Medical | 433,424 |
OncoFort | 284,060 |
Clinica On | 201,427 |
Spitalul Monza | 32,485 |
dermaVITAL | 176,295 |
Centrul Medical Academica | 96,668 |
Proctoline | 131,390 |
Clinica Ama Optimex | 99,200 |
Regina Maria | 132,122 |
Raportul MediaTrust contine si o
distributie a reclamelor pe surse media. Statiile de radio au
inregistrat cel mai mare volum de publicitate la categoria centre
medicale, 721, urmate de televiziuni, cu 619 reclame difuzate. Presa
scrisa a numarat 473 de machete tiparite in perioada 1 ianuarie –
30 iunie 2013.
Medlife a avut cele mai multe reclame
difuzate pe parcursul lunilor martie si aprilie. OncoFort a
inregistrat cel mai mare numar de reclame in luna mai. Derma Vital a
avut o crestere a aparitiilor publicitare in lunile aprilie si mai,
iar Centrul Medical Academica a inregistrat cele mai multe aparitii
in luna aprilie. Evolutia reclamelor pentru restul centrelor medicale
din topul MediaTrust a fost una constanta.
Raportul a luat in calcul rezultatele
monitorizarii a 1.813 de reclame difuzate la categoria centre
medicale in intervalul de timp 1 ianuarie – 30 iunie 2013, pe 20 de
posturi de televiziune si 12 posturi de radio. De asemenea, analiza a
luat in considerare publicatii tiparite centrale care au aparut intre
1 ianuarie si 30 iunie, 2013, monitorizate de MediaTrust.
MediaTrust Romania a fost infiintata in
1999 si furnizeaza servicii de monitorizare catre companii romanesti
si straine. Compania este membra din 2004 a FIBEP, principala
organizatie internationala a agentiilor de monitorizare, iar din
octombrie 2010 este detinuta in proportie de 100% de IMM –
Institute of Media Monitoring Polonia. Clientii companiei provin din
cele mai diverse sectoare ale pietei, de la domeniul financiar la
telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educatie,
sport, cultura, showbiz, politic.