Astfel, TotalPR
continua procesul de consolidare al portofoliului de clienti din
e-business, Zonga alaturandu-se altor jucatori din online-ul romanesc,
precum Foodpanda, FlorideLux sau Okian.
Contractul dintre
TotalPR si Zonga este valabil pe o perioada
de un an, iar campania de comunicare va fi lansata incepand cu
aceasta luna. Agentia va asigura clientului consultanta permanenta
in relatii publice si servicii complete de media relations.
Agentia TotalPR si-a
inceput activitatea in 2009, castigand conturi din domeniul IT&C,
pentru ca in perioada urmatoare sa isi completeze portofoliul cu
conturi din piata de Constructii & Amenajari interioare, dar si
din zona de Retail. In acest moment agentia este specializata pe
consultanta in branding, comunicare si PR.
Din portofoliul
TotalPR fac parte Ariston Thermo, Lasselsberger, Saint Gobain, Sika,
Symmetrica, Kuma, Chic Ville, Global City, Hornbach, Accace, Cluj IT
Cluster, Endava, EuroGsm, Foodpanda, Frisbo, Okian, ABC Data,
FlorideLux, Interactive Intelligence, iQuest, Netopia mobilPay,
Romsys, SAP Romania, Zitec.
Zonga este cel mai mare serviciu
local de muzica, lansat in 2012 de catre Trilulilu. Prin
parteneriatele incheiate cu casele de discuri internationale si
locale, Zonga ofera acces legal la un catalog de peste 20 de milioane
de melodii. Aplicatia este disponibila pe toate dispozitivele:
din browser, PC/MAC, mobil (Android / iOS / Windows Phone), tableta
sau Samsung Smart TV, playlisturile si preferintele fiind
sincronizate automat intre ele.