Pachetul total al tranzactiei include un cost pentru achizitionarea a 51% din partile sociale ale Pella, un capital de lucru substantial, investitii in platforma de comunicare, valoarea finala angajata depasind plafonul de 1.000.000 euro.
“Incepand cu luna martie 2012, actionariatul majoritar al companie Pella Events s-a modificat. 51% din actiunile agentiei de trade marketing au fost preluate de catre actionarul majoritar al Spar Group USA”, se arata intr-un comunicat de presa al Big Grup.
Eugen Saulea, fondatorul companiei de merchandising si vanzari Bip Grup, a fondat Pella Events in anul 2008, ca entitate juridica separata, cu obiect de activitate diferit, respectiv promovare si consultanta la raft.
In 2011, agentia Pella a inregistrat o cifra de afaceri de 3.200.000 euro, obtinuta din rularea campaniilor de BTL pentru companii multinationale.
Printre beneficiarii serviciilor oferite de catre agentia Pella se numara P&G, Unilever, JTI, Kraft, GSK, Electrolux, Metro, Carrefour sau Fabryo.
In ianuarie 2012, BIP Grup, companie romaneasca specializata in trade marketing si vanzari, anunta alianta cu Spar Inc SUA, prin care americanii au preluat 51% din partile sociale ale BIP Grup. Restul de 49% din actiuni apartin in continuare lui Saulea Eugen, director general al Bip Grup
Compania Spar a fost infiintata in anul 1967, cu scopul de a oferi servicii de merchandising si marketing.
De-a lungul celor 45 de ani de activitate, Spar si-a dezvoltat activitatea in SUA, Canada, Japonia, India, China, Hong Kong, Africa de Sud, Australia, Turcia, Mexic si in pietele emergente din Europa, printre care si Romania.