Astfel, Ströer intra
si pe piata din Romania, in conditiile in care grupul de publicitate
online Ballroom detine pachetele majoritare de actiuni ale
AdEvolution si Midas.
Valoarea tranzactiei nu a fost facuta publica.
Prin aceasta
achizitie, Ströer isi extinde businessul la nivel international si in
domeniul marketingului si publicitatii online si devine
un furnizor full-service pe piete precum Turcia si Polonia. Acest
model de afaceri a fost deja implementat in Germania.
In Turcia, Ströer
este lider pe piata de publicitate outdoor. Dupa preluarea Ballroom,
grupul va fi un jucator important si pe segmentul online.
Cu venituri
consolidate de 560 milioane de euro pentru intreg an 2012, Ströer
Media AG este unul dintre cei mai mari furnizori de publicitate
outdoor din Europa. Grupul Ströer (Stroeer) are aproximativ 2.000 de angajati
in peste 70 de locatii.
Grupul Ballroom isi
desfasoara activitatea in Turcia, Polonia, Ungaria, Romania si
Republica Ceha. In 2012, Ballroom a inregistrat vanzari de 30
milioane de euro, avand 200 de angajati.
In Romania, grupul
Ballroom detine 51% din actiunile AdEvolution,
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-new-media/adevolution-singura-companie-de-publicitate-online-care-a-raportat-profit-in-2012-91629/]singura
companie de publicitate online care a raportat profit[/url] in 2012.
Astfel regia
de publicitate online si publisherul AdEvolution a raportat anul
trecut o cifra de afaceri de circa 706.000 euro, in crestere cu 6%
fata de 2011, cand business-ul se cifra la la 667.000 euro. Compania
a inregistrat un profit de 44.800 euro in 2012, in conditiile in care
ceilalti vanzatori de publicitate online au raportat pierderi, cu
exceptia Mediafax Group, care vinde publicitate si pentru
print.
AdEvolution beneficiaza incepand cu luna iunie de cele
mai noi instrumente pentru cresterea performantei campaniilor
prin Google AdWords.
AdEvolution este una din cele mai mari
regii de publicitate online din Romania. Cu un portofoliu ce cuprinde
peste 100 de site-uri, acesta inglobeaza diverse domenii de
activitate, de la cele de social media, stil de viata, pana la cele
de sanatate, educatie si sport.