Cei trei vin din agentii de publicitate importante in piata, ca Ogilvy&Mather Romania (Dalia Sofronie), Mercury 360 (Radu Radulescu), sau Btb Advertising (Razvan Patriche), lucrand pe conturi precum Volkswagen, Napolact sau Nestle.
In paralel, Gav Scholz&Friends Bucuresti a demarat procesul de construire si consolidare a unei noi echipe si structuri pentru departamentul de Client Service, sub coordonarea lui Sven Sochaczewsky, directorul departamentului.
GAV (prescurtarea de la Generic Audiovizual SRL) si-a inceput activitatea in anul 2003, impreuna cu atelierul de marketing cultural Balkanski, sub denumirea de gav/balkanski. In 2005, s-a afiliat retelei internationale Scholz&Friends, luand denumirea Gav Scholz&Friends Bucuresti.
Printre clientii si partenerii Gav Scholz&Friends Bucuresti se numara: Asociatia pentru Relatii Comunitare Romania, Brita, Mercedes-Benz SRL, Raiffeisen Leasing, Balkan, Cramele Halewood, Sibiu Jazz Festival, Unilever si Unity.