La aceasta campanie au contribuit agentiile CNR din Amsterdam si Foss Advertising din Bucuresti, care au realizat partea de creatie, si, respectiv, agentia Imager, care a lucrat la componenta de media, a declarat pentru Daily Business Dana Dobrescu, media relations specialist la UPC Romania.
Campania se va desfasura simultan pe canalele televiziune, radio, print, Internet, outdoor si in centrele de relatii cu clientii. Oficialii UPC nu au dezvaluit valoarea campaniei.
Ideea pe care o promoveaza campania UPC este complementaritatea celor trei servicii de baza oferite de compania de comunicatii, si anume: televiziune, internet si telefonie.
Aceste servicii de baza sunt reprezentate prin imaginea tripletilor UPC si prin sloganul „Cele mai reusite sarbatori de iarna sunt cele petrecute impreuna”. Tripletii propun reteta ideala de servicii care ii aduce de Sarbatori pe cei dragi mai aproape, explica Dobrescu.
UPC Romania este filiala multinationalei Liberty Global, unul din liderii mondiali de comunicatii prin cablu si este prezenta pe piata romaneasca din anul 1992, fiind in prezent cel mai mare operator de cablu TV din Romania.
Cea mai importanta tranzactie pe care a facut-o UPC a fost cumpararea Astral Romania in 2005. In 2005 UPC Romania a inregistrat un profit de 4,9 milioane de euro si o cifra de afaceri de 28,6 milioane de euro.