- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

TruMedia Research va masura timp de 1 an audientele publicitatii indoor BCR

25 Mar, 12:27 • Redactia DailyBusiness
Audientele publicitatii indoor dezvoltate de agentia Monopoly Media pentru Banca Banca Comerciala Romana (BCR) vor fi masurate, in baza unui contract semnat pe 1 an, de firma de cercetare TruMedia Research, parte a grupului de comunicare Leo Burnett.
TruMedia Research va masura timp de 1 an audientele publicitatii indoor BCR

Monopoly Media, agentie de indoor advertising parte a grupului Realitatea-Catavencu, deruleaza in colaborare cu TruMedia Research, un proiect in-store TV in cadrul sucursalelor bancii – BCR TV.

BCR TV reprezinta un canal de comunicare al bancii cu clientii sai, care consta in amplasarea de ecrane TV intr-un numar de 122 de unitati si pe care ruleaza informatii despre produsele si serviciile bancii.

Proiectul TruMedia Research consta in auditarea sistemului video intern, in diverse sucursale ale bancii, astfel incat sa se ajunga la o intelegere completa a modului in care variaza audienta, dar si a datelor demografice ale acesteia.

Cercetarea are scopul de a identifica algoritmi pentru estimarea audientei totale a retelei, lucru care se realizeaza intelegand modurile in care audienta variaza intre sucursale si diverse ecrane, astfel incat sa se poata face extrapolari. De asemenea, proiectul isi propune sa identifice cum variaza audienta pe perioade de timp mai lungi.

„Invariabil, in actualul context economic, vor exista ajustari ale bugetelor de media. In aceste conditii, cei care investesc in publicitate vor alege canale care ofera o siguranta a rezultatelor.Un element as zice minim in acest sens, il reprezinta masurarea canalului respectiv pentru ca trebuie cel putin sa stii cati oameni iti vad mesajul. In acest context, masurarea canalelor media indoor este nu doar oportuna, ci obligatorie intr-un astfel de context economic”, a declarat Tudor Fulea, Managing Partner TruMedia Research.

„Cercetarea reprezinta un pas important pentru piata de digital signage din Romania. Este evident ca putem vorbi acum de date statistice si pentru acest mediu, date fara de care vanzarea de publicitate se face mai greu. Vom continua cu masurarea audientei si pe celelalte canale ale noastre, in special la metrou”, conchide Mihnea Manu, executive director Monopoly Media.

TruMedia Research este o companie specializata in cercetare indoor si in-store din Romania.

Monopoly Media este activa pe piata de indoor din anul 2004 si detine o prezenta de mai bine de 15 ani pe piata romaneasca. Compania condusa de Gabriel Faflei unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de advertising indoor din Romania, lansand pe piata conceptul in-storeTV (televiziune digitala cu circuit inchis), dezvoltandu-l si adaptandu-l la medii precum: supermarket-uri, aeroporturi, centre comerciale, baruri&pub-uri, saloane cosmetice, clinici medicale, trenuri intercity, inmedio, farmacii, centre distributie presa, etc.

Conceptul in-store TV presupune transmiterea unui mix de programe ce imbina publicitatea cu programe de divertisment si informare.

Monopoly Media asigura servicii de vanzare de spatiu publicitar pe ecranele din locatiile unde sistemul in-store TV este prezent si dezvolta retele de digital signage pentru clientii care doresc un sistem complet customizat de televiziune cu circuit inchis.

Monopoly Media este companie grupului de presa Realitatea Catavencu si detine o retea de peste 3.500 de ecrane in peste 48 de orase.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Nu pune niciodată termostatul pentru centrala termică în acest loc. Acest obicei te va costa bani în plus la căldură
Nu pune niciodată termostatul pentru centrala termică în acest loc. Acest obicei te va costa bani ...
Ministrul Finanțelor: „În momentul de față nu iau în calcul nicio majorare de impozite și taxe”
Ministrul Finanțelor: „În momentul de față nu iau în calcul nicio majorare de impozite și taxe”
Tesla se confruntă cu scăderi ale livrărilor anuale, pe fondul cererii tot mai scăzute de mașini electrice
Tesla se confruntă cu scăderi ale livrărilor anuale, pe fondul cererii tot mai scăzute de mașini ...
Ce se întâmplă cu plafonarea prețurilor la energie și gaze după 1 aprilie 2025. Detalii de ultimă oră de la Ministerul Energiei
Ce se întâmplă cu plafonarea prețurilor la energie și gaze după 1 aprilie 2025. Detalii de ultimă ...
Prognoza meteo 4 ianuarie 2025. Se răcește vremea în țară și în Capitală
Prognoza meteo 4 ianuarie 2025. Se răcește vremea în țară și în Capitală
Ministrul Educației, Daniel David, nu susține introducerea de noi materii în școli: „Mi se pare o greșeală toată atitudinea din ultimii ani”
Ministrul Educației, Daniel David, nu susține introducerea de noi materii în școli: „Mi se ...
Cazurile de gripă din România au explodat. INS confirmă trei decese în doar o săptămână
Cazurile de gripă din România au explodat. INS confirmă trei decese în doar o săptămână
Cătălin Predoiu vrea schimbarea vârstei de pensionare a polițiștilor cât mai repede: „Este o lege proastă, o invitație la pensie”
Cătălin Predoiu vrea schimbarea vârstei de pensionare a polițiștilor cât mai repede: „Este ...
Util după mesele îmbelșugate de sărbători. Mihaela Bilic dezvăluie metoda-minune prin care slăbești până la 15 kilograme
Util după mesele îmbelșugate de sărbători. Mihaela Bilic dezvăluie metoda-minune prin care slăbești ...
Un copil român are IQ-ul lui Albert Einstein! ”Am început la școală, dar mă plictiseam”
Un copil român are IQ-ul lui Albert Einstein! ”Am început la școală, dar mă plictiseam”
Cât costă să închiriezi trenul de lux cu care s-au plimbat Ceaușescu și Băsescu. Prețul este uriaș!
Cât costă să închiriezi trenul de lux cu care s-au plimbat Ceaușescu și Băsescu. Prețul este uriaș!
Ofertă imbatabilă. O garsonieră din România a fost scoasă la vânzare cu prețul de 5.000 de euro!
Ofertă imbatabilă. O garsonieră din România a fost scoasă la vânzare cu prețul de 5.000 de euro!
Cât vor plăti, din aprilie, clienții Electrica Furnizare. Compania a anunțat noile tarife
Cât vor plăti, din aprilie, clienții Electrica Furnizare. Compania a anunțat noile tarife