Monopoly Media, agentie de indoor advertising parte a grupului Realitatea-Catavencu, deruleaza in colaborare cu TruMedia Research, un proiect in-store TV in cadrul sucursalelor bancii – BCR TV.
BCR TV reprezinta un canal de comunicare al bancii cu clientii sai, care consta in amplasarea de ecrane TV intr-un numar de 122 de unitati si pe care ruleaza informatii despre produsele si serviciile bancii.
Proiectul TruMedia Research consta in auditarea sistemului video intern, in diverse sucursale ale bancii, astfel incat sa se ajunga la o intelegere completa a modului in care variaza audienta, dar si a datelor demografice ale acesteia.
Cercetarea are scopul de a identifica algoritmi pentru estimarea audientei totale a retelei, lucru care se realizeaza intelegand modurile in care audienta variaza intre sucursale si diverse ecrane, astfel incat sa se poata face extrapolari. De asemenea, proiectul isi propune sa identifice cum variaza audienta pe perioade de timp mai lungi.
„Invariabil, in actualul context economic, vor exista ajustari ale bugetelor de media. In aceste conditii, cei care investesc in publicitate vor alege canale care ofera o siguranta a rezultatelor.Un element as zice minim in acest sens, il reprezinta masurarea canalului respectiv pentru ca trebuie cel putin sa stii cati oameni iti vad mesajul. In acest context, masurarea canalelor media indoor este nu doar oportuna, ci obligatorie intr-un astfel de context economic”, a declarat Tudor Fulea, Managing Partner TruMedia Research.
„Cercetarea reprezinta un pas important pentru piata de digital signage din Romania. Este evident ca putem vorbi acum de date statistice si pentru acest mediu, date fara de care vanzarea de publicitate se face mai greu. Vom continua cu masurarea audientei si pe celelalte canale ale noastre, in special la metrou”, conchide Mihnea Manu, executive director Monopoly Media.
TruMedia Research este o companie specializata in cercetare indoor si in-store din Romania.
Monopoly Media este activa pe piata de indoor din anul 2004 si detine o prezenta de mai bine de 15 ani pe piata romaneasca. Compania condusa de Gabriel Faflei unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de advertising indoor din Romania, lansand pe piata conceptul in-storeTV (televiziune digitala cu circuit inchis), dezvoltandu-l si adaptandu-l la medii precum: supermarket-uri, aeroporturi, centre comerciale, baruri&pub-uri, saloane cosmetice, clinici medicale, trenuri intercity, inmedio, farmacii, centre distributie presa, etc.
Conceptul in-store TV presupune transmiterea unui mix de programe ce imbina publicitatea cu programe de divertisment si informare.
Monopoly Media asigura servicii de vanzare de spatiu publicitar pe ecranele din locatiile unde sistemul in-store TV este prezent si dezvolta retele de digital signage pentru clientii care doresc un sistem complet customizat de televiziune cu circuit inchis.
Monopoly Media este companie grupului de presa Realitatea Catavencu si detine o retea de peste 3.500 de ecrane in peste 48 de orase.