Oficialii grupului nu au oferit informatii referitoare la suma care va fi directionata lunar catre Ministerul Mediului.
Trustul de presa controlat de omul de afaceri Sorin Ovidiu Vantu a afisat pe site-ul Ministerului Economiei si Finantelor pierderi in valoare de peste 27 mil. lei (8,14 mil euro) pentru anul 2007, in timp ce cifra de afaceri raportata anul trecut de trust s-a ridicat la peste 100 milioane lei (31,1 milioane euro).
Grupul a lansat, in cursul acestei luni, campania „Cod Verde”, iar decizia de a dona lunar un procent de 0,5% din veniturile din publicitate catre Ministerul Mediului reprezinta o componenta esentiala a unui demers de durata, dupa cum au explicat oficialii grupului.
De asemenea, odata pe luna, toate produsele jurnalistice ale grupului vor contine culoarea verde in diferite elemente grafice specifice si vor rezerva un spatiu editorial consistent temelor legate de impaduriri si oprirea defrisarilor, de reducere a poluarii si salvarea ariilor protejate, de surse alternative de energie si stoparea desertificarii Romaniei.
Prima actiune a campaniei „Cod Verde” are loc marti, 28 octombrie, in judetul Suceava si se numeste „Romania prinde radacini”. In cadrul acestei actiuni va fi impadurita una din zonele afectate de inundatiile din vara. Actiunea a fost initiata de Realitatea TV impreuna cu RNP Romsilva si MaiMultVerde, este sustinuta de Petrom si se va desfasura timp de trei zile in judetele Suceava, Neamt si Bacau.
Grupul de presa Realitatea Media, controlat de omul de afaceri Sorin Ovidiu Vantu, detine posturile de televiziune Realitatea TV, Romantica TV, The Money Channel si posturile de radio Realitatea FM si Radio Guerrilla.