Astfel, in realizarea oricarei promotii trebuie stabilit daca se urmareste cresterea vanzarilor, fidelizarea (loializarea) clientului sau este vorba despre intarirea imaginii de brand, asta pentru a enumara principalele obiective pe care le poate avea o promotie.
Tudor Fulea a explicat ca pentru fiecare tip de obiectiv, exista o serie de metode care pot fi aplicate pentru atingerea lui. „Nu exista o reteta clara, dar sunt niste puncte de reper”, a precizat Fulea, in cadrul evenimentului „Promotiile acum. Ce functioneaza si ce nu?”, organizat de Smark.
De exemplu, daca scopul este fidelizarea consumatorului, atunci una dintre metodele aplicate poate fi „collect&win” (strange si castiga, n.r. ), iar in cazul in care scopul este atragerea de noi clienti, atunci se poate apela la acordarea de premii mari, importante.
Evenimentul ‘Promotiile acum. Ce functioneaza si ce nu?” se desfasoara in perioada 9-10 iulie la Rin Grand Hotel, si cuprinde discutii si workshopuri care au in centru conceputul de promotie.