Campania Angry Weeks este declinata in TV, OOH si pe Internet si sustinuta printr-o componenta de PR, iar promovarea se face prin Google AdWords & AdSense si in social media – prin bloguri, Facebook si Hi5. Componenta OOH a primit 30% din buget, iar online-ul 30%, au precizat oficialii Initiative, care nu au furnizat valoarea totala a campaniei.
Platforma online a campaniei, widgetul si toate elementele de design au fost realizate de Initiative in colaborare cu agentia interactiva eLowe.
Pana pe 10 decembrie, publicul poate descarca widget-ul campaniei, un „cronometru” care numara zilele, orele si minutele ramase pana la incendierea site-ului si permite exprimarea votului in favoarea sau impotriva incendierii site-ului. Pana in prezent , s-au inregistrat peste 25.000 de voturi.
Initiative este una din cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de planificare si cumparare de media, de strategie, consultanta de media si new media.
In Romania, Initiative este activa de 15 ani si are un portofoliu de clienti format din: Austrian Airlines, BMW, Burger King, GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, KIKA , Millenium Bank, MOL Romania, Orange Romania, Pernod Ricard, Provident Financial, Sarantis Romania.
eLowe este divizia specializata in dezvoltarea de solutii integrate de comunicare in spatii alternative a agentiei Lowe & Partners.
Infiintata in 2008, eLowe ofera solutii „2.0” pentru clienti precum: Unilever, Electrolux, Orange, Burger King, Johnson & Johnson, BMW, Eli Lilly, Austrian Airlines, Bayer, Schering Plough sau Crucea Rosie Romana.
Initiative Romania si eLowe fac parte din grupul care include Lowe & Partners, Lowe PR, Brand Connection, Medic One si Scholz&Friends.