Consiliul National al Audiovizualului
(CNA) a analizat, in sedinta de joi, un spot publicitar pentru apa de
gura Listerine care a fost difuzat pe Antena 1, Kanal D, Prima TV si
Antena 3.
CNA a primit o reclamatie in urma
difuzarii acestui spot, potrivit careia clipul „induce in
eroare” telespectatorii, intrucat in el se regasesc informatii
contradictorii cu privire la procentul bacteriilor distruse de
persoanele care folosesc Listerine.
Potrivit monitorizarii CNA, in spot se
spune o data ca Listerine „distruge pana la 99% din bacteriile
ramase in urma periajului”, iar alta data ca „distruge
99,9% din bacterii”, noteaza Mediafax.
CNA a decis sa aplice o decizie de
intrare in legalitate, fapt care inseamna ca spotul publicitar pentru
apa de gura Listerine nu mai poate fi difuzat pana cand nu va fi
modificat astfel incat sa respecte legislatia audiovizualului.
In acest an, CNA a mai interzis spoturi
publicitare pentru margarina Rama, pentru crema
Ivyss, pentru alunele Ubernuts, pentru produse Nivea, Fagaras
si Always, pentru suplimentul alimentar ColonHelp, pentru cutitul
Miracle Blade.