Primul studiu din cadrul acestui program, realizat de compania de cercetare Ipsos Interactive Services pe un esantion de 1.000 de persoane, a relevat faptul ca circa 43% din romanii cu viata activa din zonele urbane nu respecta un orar de alimentatie potrivit.
„In functie de rezultatele din acest studiu, precum si din alte studii ce urmeaza sa le facem pe piata romaneasca, vom organiza o campanie de amploare, in care sa fie implicate cele mai multe din brandurile noastre, prin care sa promovam un stil de viata mai sanatos”, a declarat Alexandra Olaru, director de comunicare si resurse umane al Unilever South Central Europe.
Oficialii nu au dorit sa precizeze valoarea investitiei in acest program de studiu sau in campania ulterioara.
Campania este pregatita pe fondul deciziilor conducerii Unilever la nivel global de schimbare a politicii de comunicare si de marketing, in sensul evitarii folosirii de reclame pentru produse alimentare care sa se adreseze copiilor mai mici de 6 ani.
De asemenea, conducerea companiei a mai hotarat acum doua saptamani ca in cadrul spoturilor TV si a reclamelor din presa folosite pentru promovare sa nu mai fie folosite imagini de fotomodele cu o masa corporala foarte mica, pentru a nu influenta deciziile de alimentatie ale consumatorilor.
Unilever este reprezentata in Romania de compania regionala Unilever South Central Europe, ce coordoneaza, de la Bucuresti, operatiunile desfasurate in Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia si Moldova.
Printre brandurile Unilever se numara Rama, Delma, Dero, Omo, Dove, Cif, Domestos, Knorr, Delikat, Rexona, Axe si Sunsilk.
La nivel mondial, compania a inregistrat anul trecut un profit net de 1,01 mld. euro. Unilever este al doilea mare advertiser din lume, dupa Procter&Gamble.