- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Unilever si-a vandut marcile de ulei si otet cu circa 630 mil. de euro

22 Jul, 13:05 • Redactia DailyBusiness
Compania Unilever a vandut marcile de ulei de masline si otet Bertolli, Maya, Dante si San Giorgio catre Grupo SOS, al doilea producator de alimente, ca marime, din Spania contra sumei de 630 milioane de euro, informeaza presa internationala.
Unilever si-a vandut marcile de ulei si otet cu circa 630 mil. de euro

Unilever, proprietarul unor marci precum Dove, Persil sau Flora, va pastra marca Bertolli pentru margarina, sos de paste si produse congelate Bertolli, in timp ce Grupo SOS va prelua licenta globala pentru producerea uleiurilor si oteturilor sub marcile Bertolli, Maya, Dante si San Giorgio.

In noiembrie, anul trecut, Unilever a vandut marca frantuzeasca de branza Boursin catre Le Groupe Bel pentru 400 milioane de euro, ca parte a strategiei de eliminare a marcilor non-strategice, care realizeaza in total venituri de 2 milioane de euro.

In aceeasi luna, compania a mai vandut marcile americane de produse marinate Lawry’s si Adolph’s catre McCormick pentru 410 milioane de euro.

Veniturile combinate ale marcilor de ulei si otet Bertolli, Maya, Dante si San Giorgio s-au ridicat la circa 380 milioane de euro in 2007.

Grupul Unilever, care detine peste 400 de branduri, este prezent in peste 100 de tari din intreaga lume, fiind unul dintre cei mai mari furnizori pe piata bunurilor de consum. Din portofoliul companiei fac parte branduri precum Knorr, Dove, Lynx, Domestos sau Marmite. Unilever are circa 179.000 de angajati si a generat in 2007 afaceri de 40 mld. euro.

Unilever coordoneaza de la Bucuresti regiunea Europei Centrale si de Sud, formata din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia, Bosnia-Hertegovina si Republica Moldova.

Cifra de afaceri a companiei in Romania a fost in 2006 de 178 milioane euro.

Urmărește Daily Business pe Google News