In urma campaniei pentru deodorantul Axe, oficialii Unilever estimeaza dublarea vanzarilor acestui produs in Romania pentru primele 8 luni ale anului, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, au declarat, pentru DailyBusiness, oficialii companiei.
Bugetul campaniei este de ordinul sutelor de mii de euro, din care o pondere de circa 40% este detinuta de canalul TV, a declarat Andrei Cazacu, asistent brand manager al diviziei de deodorante a Unilever Southe Central Europe.
Campania de relansare a deodorantului Axe a inceput luna aceasta si va dura pana in luna august. Sloganul campaniei este „Noul efect Axe”, iar spoturile TV si cele din presa sunt realizate de agentia britanica BBH.
Operatiunile de media planning si buying sunt realizate de agentia Mindshare, iar elementele de publicitate BTL sunt dezvoltate de catre agentiile de publicitate Lowe si Ogilvy.
Alte canale folosite in campanie sunt radio, presa scrisa si Internet.
Campania online, realizata de agentia Webstyler, va consta in distribuirea de bannere pe 15 site-uri romanesti cu public preponderent masculin si in realizarea site-ului dedicat produsului, efectulaxe.ro.
Axe a fost relansat luna aceasta, avand un nou ambalaj precum si o concentratie mai mare de parfum. Conceptul campaniei publicitare continua mesajul de pana acum al produsului, centrata pe ideea de seductie masculina.
Publicul tinta al produsului este reprezentat de barbati cu varste intre 15 si 25 de ani.
Produsul va mai beneficia anul acesta de campanii asemanatoare, cu acelasi slogan.
Oficialii companiei nu au dorit sa precizeze la ce suma estimeaza vanzarile de produs pentru primele 8 ale anului sau pentru tot anul.
Unilever este prezent pe piata deodorantelor in Romania cu marcile Dove, Rexona si Axe, avnad o cota de piata valorica de 21,4% in perioada martie-aprilie 2007, conform celor mai recente studii.
Pe segmentul deodorantelor masculine, Unilever este prezent cu marcile Axe si Rexona Men.