- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

UPC va aloca anual un buget de 20.000 de euro pentru revista sa interna

19 Jul, 18:19 • Redactia DailyBusiness
Operatorul telecom UPC va relansa revista sa interna ce va avea trei aparitii anuale, bugetul necesar realizarii lor fiind de 20.000 de euro, potrivit declaratiei facute pentru DailyBusiness de Diana Capatana, copywriter si partener al agentiei Re:ply.
UPC va aloca anual un buget de 20.000 de euro pentru revista sa interna

Astfel, UPC va investi aproximativ 6.000 de euro pentru editarea unui exemplar. Revista UPC se va intitula 360°”, numele sau anterior fiind Orizonturi. Re:ply se va ocupa de editarea revistei.

Publicatia va avea un tiraj de 2.800 de exemplare, 16 pagini si este impartita in doua sectiuni: business si people.

Din continutul primului numar face parte articolul „Totul despre noul brand UPC” care prezinta schimbarile UPC la nivel global.

UPC Romania face parte din Liberty Global prezent in 16 tari. UPC Romania deserveste, in prezent, aproape 1,4 milioane de persoane din 200 de orase ale tarii.