- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

UPC va deschide doua call-center-uri nationale in 2007

19 Jun, 11:19 • Redactia DailyBusiness
UPC Romania se afla in plin proces de rebranding, dupa ce noua identitate UPC a fost implementata in Olanda. In cursul acestui an, vor fi deschise doua call centeruri nationale, a precizat Richard Anderson, CEO UPC Romania.
UPC va deschide doua call-center-uri nationale in 2007

Raluca Milin, Director de Marketing si Vanzari UPC Rpmania, a apreciat costurile de rebranding la 2 milioane de euro. Procesul de rebranding include schimbarea culturii interne si modernizarea sediilor si centrelor de relatii cu clientii.

„Aproximativ jumatate din bugetul total de rebranding este alocat redecorarii si modernizarii centrelor de relatii cu clientii. Toate centrele vor fi redecorate in spiritul noului brand care va fi comunicat prin angajatii UPC si prin aceste centre”, a declarat pentru Dailybusiness Andreea Ionescu, Marketing Communications Manager UPC Romania. „In completare, vom folosi metode traditionale, cum sunt PR si advertising. Principalele canale de comunicare pe care le vom folosi sunt TV, print, online, outdoor, evenimente, sponsorizari”, a mai spusAndreea Ionescu.

Elementul de noutate al logo-ului UPC este floarea de lotus. Noul brand UPC a fost creat de echipa UPC din Amsterdam care a lucrat cu agentia Venture Three din Londra. „Pentru implementarea conceptului in interiorul organizatiei si pentru instruirea angajatilor in spiritul noului brand, UPC a colaborat cu alte doua agentii: Enterprise IG din Londra si OER din Amsterdam. In Romania, am colaborat cu agentiile Foss Advertising, Reply Comunicare si Imager pentru a implementa noul brand la nivel local”, a precizat Andreea Ionescu.

Noua imagine si rebrandingul global vor fi comunicate si prin intermediul unui spot realizat la Amsterdam si adaptat pentru Romania, care va fi difuzat pe canalele Pro TV, Realitatea TV, Discovery Channel, TVR2, MTV si UTV.

Urmărește Daily Business pe Google News