[img=145]Goian[/img]
Noua campanie a fost realizata in colaborare cu agentia Publicis Romania, sub sloganul „Ursus – O noua atitudine pentru Echipa Nationala”.
[img=146]Marica[/img]
Campania Ursus ruleaza pe TV, online prin site-ul dedicat www.ursusfotbal.ro, pe panouri gigant, in presa scrisa, pe strada si in tribune.[img=147]Mutu[/img]
Spotul TV „Provocare”, care sustine campania a fost realizat in versiuni de 40 si de 30 de secunde si ii are ca actori principali pe jucatorii Nationalei : Mutu, Marica, Goian si Tamas.[img=148]Tamas[/img]
Spotul TV poate fi urmarit pe site-ul Ursus.
Conform unei estimari facute anul trecut, inaintea Campionatului European de Fotbal, de catre Raiffeisen, echipa nationala a Romaniei valoreaza 87 milioane de euro.
Ursus a devenit sponsor principal al nationalei de fotbal dupa un deceniu de suprematie al marcii rivale Bergenbier.
Piata berii a valorat anul trecut circa 1,6 mld. euro, in crestere cu peste 10%.