Mihai Barsan s-a alaturat Ursus Breweries Romania – dupa o cariera internationala in FMCG marketing – in functia de senior brand manager Timisoreana, unde a coordonat extinderea marcii. A fost promovat in vara anului 2007 ca group brand manager. In ultimele 4 luni, Barsan a activat ca vicepresedinte de marketing interimar.
Inainte de a se alatura companiei Ursus Breweries, McKenzie a ocupat pozitia de director de marketing si trade marketing pentru compania Cervecera de Canarias (SABMiller Canarias), unde a coordonat activitatile de marketing si comert pentru unitatile locale ale SABMiller.
El s-a alaturat companiei SABMiller in 2005, la Budapesta, in functia de marketing manager pentru Europa, fiind responsabil de eficacitatea departamentului de marketing si dezvoltarea achizitiilor in regiune.
Grant McKenzie si-a inceput cariera in 1997, la Mars Inc. in Marea Britanie, unde a ocupat mai multe functii. A lucrat in functia de marketing manager pentru divizia de dulciuri din Europa, regional business manager pentru divizia de dulciuri din Europa Centrala si de Est si tarile nordice si brand director Europa pentru Skittles (una dintre marcile de dulciuri din cadrul Mars). Detine o diploma in Marketing si Drept de la Universitatea Strathclyde din Glasgow, Scotia.
Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Compania, cu sediul central in Bucuresti, are 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, si numara peste 1.500 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, Ursus Redd’s, Timisoreana, Stejar, Ciucas si Pilsner Urquell.