Producatorul de vinuri demareaza o campanie integrata de comunicare, centrata pe vinul Sauvignon Domeniile Samburesti.
Campania a debutat pe 21 octombrie, dureaza 4 saptamani si se deruleaza pe TV, presa scrisa si presa digitala, sub sloganul Rouge de Roumanie.
Bugetul alocat primei faze a campaniei este de aproximativ 250.000 euro, au anuntat oficialii companiei.
Domeniile Samburesti sunt un business, parte a Valvis Holding incepand cu 2005 si se intind pe aproximativ 500 de hectare. Lucrarile de replantare cu vita nobila au demarat din 2007 iar pana in prezent s-au replantat 230 hectare. Din 2005 si pana in prezent investitia in Domeniile Samburesti se ridica la peste 12 milioane de euro.
Dealurile din Samburesti sunt cultivate cu: Cabernet Sauvignon, Merlot, Pinot Noir, Feteasca Neagra, Burgund Mare, Feteasca Regala, Feteasca Alba, Chardonnay sau Sauvignon Blanc.