Potrivit reprezentantilor trustului Realitatea Catavencu, au fost finalizate si negocierile privind achizitia pachetului majoritar de actiuni al companiei online New Media Group din Moldova, care cuprinde portalul de stiri de limba romana lider in Republica Moldova – unimedia.md; site-ul de stiri in limba rusa vesti.md; site-ul dedicat femeilor ladyclub.md si regia de publicitate AdCenter.
In ceea ce priveste operatiunile in televiziune in Republica Moldova, acestea insumeaza o investitie de 4,5 milioane de euro, iar lansarea statiei Publika TV este planificata pentru jumatatea lunii februarie 2010. In acest proiect au fost angrenati peste 150 de jurnalisti moldoveni, experti in business si analisti politici, 100 de tehnicieni si echipamente tehnice. Publika TV va emite live, 24 de ore, 7 zile pe saptamana.
Grupul si-a anuntat miercuri (9 decembrie) angajatii din Romania de decizia de a reninta la editarea publicatiilor Cotidianul si Business Standard, si vanzarea agentiei de stiri NewsIn.