Johnson&Johnson (J&J) colaboreaza in prezent cu 4 companii de media si nu doreste sa adauge la acest mix si agentia Carat a grupului Aegis, anunta publicatia AdAge.
Oficialii Johnson & Johnson (J&J) nu au dorit sa dea detalii suplimentare prin care sa precizeze numele agentiei sau agentiilor preferate pentru administrarea brandurilor preluate de la Pfizer.
Contul de media la nivel global al J&J valoreaza intre 2,5 si 3 miliarde de dolari si va fi unul dintre cele mai disputate conturi ale anului ce urmeaza.
Deocamdata agentia Mindshare a grupului WPP se ocupa de contul Pfizer pentru J&J si este posibil sa castige contul si pentru viitor, desi in prezent administreaza si contul Unilever, rivalul J&J.
Brandurile Pfizer cumparate de J&J vor fi administrate, printre altele, si de Universal McCann, parte a grupului Interpublic, si de OMD, parte a grupului Omnicom, dar oficialii nu au dorit sa detalieze cum vor fi impartite aceste branduri intre cele doua companii.
Printre brandurile vandute de Pfizer grupului J&J se numara produsele de ingrijire orala Listerine si Nicorette, care au generat pana acum unele dintre cele mai mari bugete de publicitate ale Pfizer.