„Pana la sfarsitul anului 2007, estimam o crestere in volum a vanzarilor de bere Tuborg cu 25% fata de anul precedent, iar pe primele patru luni vanzarile Tuborg au inregistrat o crestere de zece procente fata de aceeasi perioada a anului trecut”, a declarat Catalin Ignat, vicepresedintele de marketing al companiei URBB, citat de NewsIn.
Investitiile de 10 milioane de dolari au inclus atat cheltuielile de productie al ambalajului, cat si cele cu promovarea.
Astazi, compania a lansat oficial noul ambalaj Tuborg, ce consta intr-o sticle verde, eticheta transparenta si un sistem de deschidere rapida. Schimbarea se va regasi si la nivelul ambalajelor secundare, respectiv navete si baxuri ale berii Tuborg, ce vor avea la randul lor culoarea verde.
Campania de promovare a noii imagini Tuborg a inceput in luna mai si este dezvoltata de grupul de publicitate Graffitti BBDO.
Potrivit reprezentantilor URBB, berea Tuborg detine o cota de peste 50% in piata berii din Romania.
Portofoliul URBB mai cuprinde si alte marci internationale de bere, precum Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny.