„Ne asteptam la o usoara scadere, dar suntem optimisti ca vom putea ajunge chiar la nivelul business-ului de anul trecut. Nu vreau sa fiu inteles gresit, imi bazez estimarile pe new-business-ul acumulat, nu pe clientii existenti, care si-au redus si ei bugetele de media anul acesta”, a explicat managing directorul Carat.
Agentia a finalizat anul trecut cu o cifra de afaceri de circa 12 milioane euro.
Printre clientii adaugati in portofoliu de agentie anul acesta se numara Lactalis, Disney sau Nokia.
Contul Nokia, castigat in urma unui pitch global desfasurat in vara, se afla in plin proces de relocare din portofoliul MediaCom in cel al Carat.
„Acum suntem in plin demers de predare-primire. Cel mai probabil, intr-o luna, o luna si jumatate, vom finaliza toate procedurile. Pot spune cu siguranta ca urmatoarea campanie Nokia in Romania va fi derulata de noi”, a precizat Varabiescu.
Acesta nu a oferit detalii referitoare la valoarea contului sau ponderea pe care o va avea in business-ul Carat, sustinand ca deocamdata este prematur sa discute pe aceste teme.
„Asteptam sa finalizam toate procedurile, sa primim contul, deocamdata nici noi nu cunoastem detaliile financiare. In ceea ce priveste strategia pe care o vom aborda, aceasta va fi dictata, in mare parte, la nivel global, iar noi ne vom implica in adaptarea ei pe piata locala”, a subliniat managing directorul Carat.
Agentia Carat este parte a Aegis, grup britanic de media buying si cercetare de piata si unul dintre cei mai mari furnizori de servicii media globali. Grupul a raportat in 2008 un profit de 185 milioane euro, in crestere cu circa 25% fata de 2007.
Aegis detine in Romania agentiile Tempo Media , Carat si Aegis Media Central Services – compania de media buying a grupului.