- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Vel Pitar isi promoveaza biscuitii cu 200.000 de euro

15 Aug, 10:00 • sergiu.mihalcea
Vel Pitar, producatorul din industria de morarit si panificatie, a alocat in 2008 un buget de 200.000 de euro pentru promovarea celor cinci branduri de biscuiti proprii, au explicat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii companiei.
Vel Pitar isi promoveaza biscuitii cu 200.000 de euro

Vel Pitar are o gama de biscuiti ambalati si neambalati, produsi la Iasi si distribuiti in toata tara, care numara branduri precum Petit Beurre, Tabiet, 5 minute, Poieni, biscuiti sandvis 2B+C.

La inceputul lunii august, Vel Pitar a relansat brandul de biscuiti sandvis 2B+C, acestia fiind produsi dupa o reteta imbunatatita si totodata avand un ambalaj nou.Biscuitii 2B+C au fost lansati in anii ’70 si fabricati de Vel Pitar incepand cu anul 2001.
Oficialii companiei nu au oferit detalii referitoare la investitia in relansarea brandului 2B+C precum nici despre bugetul alocat promovarii acestuia.

Relansarea biscuitilor 2B+C este insotita de actiuni de marketing in reteaua de magazine Vel Pitar, precum si in magazine medii si mici. De asemenea, in perioada august-octombrie 2008 compania va desfasura o campanie de comunicare pe Internet care va acoperi principalele site-uri dedicate tinerilor si adolescentilor, precum clopotel.ro, bestmusic.ro, calificativ.ro, clasa.ro, colegiimei.ro, etc.

Principalele activitati ale Vel Pitar sunt in industriile de panificatie si morarit, precum si in domeniul productiei si distributiei de specialitati, biscuiti, napolitane, paste fainoase, specialitati de cofetarie si patiserie si produse de morarit.

In prezent, Vel Pitar opereaza o retea de 170 magazine proprii si detine 12 centre de productie in zece judete ale tarii (Valcea, Bucuresti, Arges, Brasov, Cluj, Galati, Iasi, Giurgiu, Gorj si Olt).

Urmărește Daily Business pe Google News