„Velux nu intentiona sa comunice pe partea de PR. Au facut-o foarte putin si in trecut, printr-o agentie micuta din Brasov, la care au renuntat intre timp. Compania intentiona sa organizeze un pitch pentru servicii de media. Noi le-am explicat ca facem PR, ca le putem recomanda, eventual o agentie de media, si ca le putem face totusi o prezentare a serviciilor noastre de PR. Au acceptat, le-am trimis prezentare si ne-au contractat”, a explicat Rauca.
Velux a renuntat, intre timp, la intentia de a colabora cu o agentie de media, preferand sa isi internalizeze serviciile de cumparare si plasare de spatiu publicitar.
Spin a semnat un contract pe un an de zile cu Velux, perioada in care va gestiona un buget de circa 40.000 – 45.000 euro.
Agentia condusa de Rauca s-a lansat pe piata locala in noiembrie 2007. A terminat anul 2009 cu venituri de 300.000 euro, si isi propune, pentru anul in curs, o tinta de afaceri de 350.000 euro.
Velux produce ferestre de mansarda, pentru acoperisuri tip terasa, jaluzele, rulouri interioare si parasolare, produse de instalare, dispozitive de comanda si control. Grupul detine fabrici in 11 tari si companii de vanzari in 40 de tari. Velux are aproximativ 10.000 de angajati si este proprietatea VKR Holding A/S. Grupul este prezent in Romania din 1997, prin intermediul companiei proprii, Velux Romania.