Spatiul media de publicitate de pe ecranele Cocor ar urma sa inceapa sa functioneze de la 1 octombrie 2008.
Magazinul Cocor din centrul Bucurestiului care se afla, in prezent, in proces de renovare, a lansat oferta publica de inchiriere pentru spatiul media de pe fatada magazinului, Cocor Channel pe 15 mai 2008, iar oficialii companiei estimau ca vor obtine 1 milion de euro, incasari trimestriale din publicitate, cifre primite cu scepticism in piata.
Ecranele TV vor intra in functiune in octombrie 2008, si vor emite concomitent cu derularea lucrarilor de renovare a magazinului. Acesta ar trebui sa fie transformat intr-o locatie de lux pana in septembrie 2009.
Cocor SA a investit 6 milioane de euro in proiectul Cocor Channel, conform lui Dan Barbulescu, presedintele consiliului de administratie al Cocor SA.
Cocor Channel este format din 13 ecrane LED si insumeaza 565 metri patrati de ecrane. Aceasta va fi cea mai mare instalatie de ecrane LED din Europa continentala, si a doua in lume dupa Picadilly Circus din Londra.
Criteriile de selectie care au condus la desemnarea castigatorului au fost: a) minutele licitate ca procent din spatiul publicitar oferit b) valoarea chiriei trimestriale garantata pentru acest procent c) valoarea comisionului de intermediere la subinchiriere. Fiecare criteriu a fost notat pe o scara de la 10 la 1, nota maxima acordata celei mai bune oferte pe un anumit criteriu, nota 1 acordata celei mai slabe oferte pe acel criteriu, iar nota 5 acordata ofertei care se afla la mijlocul clasamentului pe acel criteriu.
Velvet Media a fost infiintata in 2004 cu scopul principal de a realiza o entitate de comunicare prin axarea pe servicii de media pragmatice si creative, dupa cum explica oficialii companiei. In august 2007, Velvet Media a format un parteneriat de afaceri cu IMSG, iar din aprilie 2008, Velvet Media este membru al retelei Columbus Media, cea mai mare retea de media independenta.
Cocor SA este o companie publica listata la Bursa de Valori Bucuresti cu o capitalizare de 35 milioane de euro, care a inregistrat o apreciere a actiunilor de 300% in ultimii 3 ani si un profit operational de 3milioane euro in 2007, cu 15% mai mare decat cel obtinut in 2006.
Grupul Cocor controleaza un hotel de 4 stele si 120 de camere in statiunea Neptun, unde compania dezvolta un wellness & spa de lux care urmeaza a fi inaugurat vara aceasta.
UpgradeMedia este o structura de vanzari concentrata pe media de nisa. Strategia UpgradeMedia este de a acoperi nise de interes si de a-si ajuta astfel clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare. UpgradeMedia s-a infiintat in primavara lui 2008 si este o regie de vanzari locala, parte a fondului de investitii International Marketing & Sales Group (IMSG).
IMSG (International Marketing & Sales Group) este un fond irlandez de investitii specializat in aria comunicarii pe piete emergente si listat la bursa din Londra(AIM). Obiectivul IMSG este sa ajunga intre primele 10 grupuri de comunicare la nivel mondial in urmatorii doi ani.
IMSG activeaza pe piete emergente precum Rusia, fostele tari sovietice (ex.: Ucraina, Kazahstan), Europa de Est (Ungaria, Romania), India si Asia de Est avand la acest moment 21 de puncte de lucru. Dupa listarea la Bursa din Londra in 2005, IMSG a efectuat sapte achizitii: agentii de cercetare de piata, de publicitate conventionala (ATL) si neconventionala (BTL) din Rusia, Turcia, India, Ungaria. Din toamna anului trecut aceasta a inclus si Romania pe lista.
Resurse suplimentare
– Stire despre lansarea Upgrade Media
– Analiza despre spatiul media Cocor Channel