„Aceste cresteri se vor reflecta in investitiile pentru extinderea si consolidarea retelei precum si in portofoliul de clienti, pe care dorim sa-l dublam in 2008”, au spus acestia.
Monopoly Media foloseste conceptul in-store tv – publicitate si continut informational transmis digital in retea la punctul de vanzare din marile supermarketuri – dezvoltandu-l si adaptandu-l la medii precum aeroport, centre comerciale, saloane cosmetice, clinici medicale, baruri&pub-uri, trenuri intercity.
Televiziunile comerciale cu circuit inchis din Romania, segment pe care activeaza si Monopoly, au format in 2007 o piata de circa 3 milioane de euro.
Monopoly Media este cea mai mare companie de acest gen din Romania, conform propriilor estimari, ea fiind prezenta pe piata romaneasca de media de mai bine de 15 ani si activa pe piata de indoor din anul 2004.
Compania detine o retea de peste 2.500 de ecrane in 54 de orase in Carrefour, Cora, Billa, Kaufland, Real, Artima, Pic, Plaza Romania, Bucuresti Mall,City Mall, Metro, BRD, baruri & puburi, McDonalds, clinici medicale, saloane de infrumusetare, CFR, FunLand, Sensiblu, aeroporturi.
Cea mai recenta colaborare pe care o va desfasura compania a fost semnata cu Bucuresti Mall, investitia in aceasta locatie ridicandu-se la aproximativ 50.000 de euro.
Monopoly va transmite in Bucuresti Mall pe 25 de ecrane un mix de programe ce imbina publicitatea cu programe de divertisment si informare.
Monopoly a fost achizitionata in 2006 de grupul Realitatea Catavencu.