Cererea a urcat anul trecut, in conditiile cresterii competitiei in unele domenii cheie precum cel bancar, auto, retail sau de bricolaj, a spus Ioana Bostina, managing partner al Future Marketing, citata de NewsIn.
Din cifra de afaceri a companiei, 95% a provenit din cercetari de piata si studii de marketing, iar 5% din consultanta de resurse umane.
In cadrul serviciilor de cercetare de marketing, serviciile de mystery shopping (verificarea serviciilor unei firme fata de clienti, prin intermediul unor de clienti „falsi” – n.r.) au contribuit cu 52%. Evaluarea comportamentului consumatorilor a avut o pondere de 16%, iar evaluarea satisfactiei clientilor – de 12%.
In prezent, Future Marketing opereaza 3 centre regionale la Timisoara, Sibiu si Craiova precum si birouri in Constanta, Iasi, Ramnicu Valcea, si Cluj.
Compania se asteapta ca piata de mystery shopping din Romania sa continuie pe un trend usor ascendent – cu mult sub potential, in contextul actualei crize financiare.
In conditii de criza si de intensificare a competitiei, este de asteptat ca si companiile mari si mijlocii sa investeasca in studii de piata care sa duca la optimizarea serviciilor si produselor.
Pentru anul 2009, Future Marketing isi propune sa-si consolideze pozitia in topul firmelor de profil, prin marirea portofoliului de clienti cu 50% si cresterea cifrei de afaceri cu 25-30%.
Infiintata in anul 2004, Future Marketing ofera servicii specializate de cercetare si consultanta in marketing pe piata est-europeana. Compania ofera clientilor o serie de programe de cercetare prin metode calitative si cantitative folosite la elaborarea unor strategii corecte si coerente de marketing.