„Suntem increzatori ca vom depasi pragul de 27 de milioane de euro pana la finele lui 2008”, a declarat Tony Christodoulou, fondatorul si presedintele companiei.
La aceasta crestere a contribuit extinderea portofoliului la nivel de grup, in 2007, cu nume precum British Airways, OMV si Voestalpine. De asemenea, 2008 a adus nume noi pe lista clientilor globali ai Action, precum Boehringer Ingelheim si Promethean.
Oficialii Action nu au oferit informatii referitoare la venitul inregistrat de companie in Romania in primul semestru al anului.
Cele mai mari rate de crestere ale Action au fost inregistrate de agentiile din zona Golfului, unde Action si-a inceput activitatea in 1993. Birourile din Dubai, Qatar, Bahrain, Kuweit si Oman au reprezentat impreuna aproximativ 20% din activitatea globala Action si au inregistrat cresteri de 22% in perioada ianuarie-iunie 2008.
Action Global Communications, retea independenta de relatii publice full service, are birouri in Egipt, Iordania, Liban, Siria, Iran, Irak si Pakistan, precum si in Romania unde activeaza de peste 10 ani. Portofoliul de clienti ai Action Romania include companii precum British Airways, Boehringer Ingelheim, Enel, Honeywell, OMV, Porsche Finance Group sau Voestalpine.