Publicis, detinatorul agentiilor Saatchi & Saatchi si Starcom MediaVest, a obtinut in trimestrul 1 al acestui an venituri de 1,06 miliarde de euro.
Oficialii companiei au spus ca se asteapta la o crestere organica in acest an, obtinuta de diviziile digitale si de media dar si din cresterea pietelor emergente unde desfasoara operatiuni.
Veniturile din publicitate vor contribui, de asemenea, la cresterea veniturilor. Printre conturile atrase anul trecut se numara cel global al Emirates, in valoare de 150 milioane de dolari (circa 96 mil. euro) in portofoliul Starcom MediaVest si consolidarea contului de media al BT, din Marea Britanie, in valoare de 65 milioane de lire sterline (circa 82 mil. euro), precum si contul Miller, castigat de Saatchi&Saatchi.
Veniturile obtinute de Publicis in primul trimestru nu includ impactul ratelor de schimb. Deprecierea dolarului american a influentat veniturile cu 61 milioane de euro, in ciuda faptului ca majorarea inregistrata in afacerile din America de Nord a ramas la 8,2% in trimestrul 1, comparativ cu acceasi perioada a anului trecut.
„Strategia implementata in utlimii ani, precum si investitiile in dezvoltarea activitatilor digitale si extinderea acestora in tari emergente, au adus rezultate pozitive care ar trebui sa continue si chiar sa se imbunatateasca in urmatorii doi sau trei ani. Indicatorii financiari din primul trimestru sunt in concordanta cu estimarile noastre”, a spus Maurice Levy, presedintele si CEO-ul Publicis.
Grupul Publicis este al patrulea grup de publicitate, ca marime, din lume, avand 8.00 de angajati si 251 de sedii in 82 de tari.
Publicis este prezent in Romania prin pachetul minoritar detinut in cadrul grupului Leo Burnett Romania, care are in portofoliu agentiile Leo Burnett&Target (agentie full-service), The Practice (agentie de relatii publice), 23 (shop de creatie), iLeo (servicii interactive) si Starcom (agentie de media).