„Compania, care estimeaza o cifra de afaceri de 49 de milioane lei pentru anul in curs, a planificat o investitie de circa 3% din cifra de afaceri pentru procesul de rebranding”, se arata intr-un comunicat al companiei.
Noul simbol de imagine al VES Sighisoara este centaurul, personaj mitologic ce i-a oferit nemurirea sa lui Prometeu, titanul ce a daruit focul oamenilor.
Pe langa schimbarea identitatii vizuale, modernizarea companiei se va efectua treptat la toate nivelurile: o reorganizare interna pentru cresterea eficientei activitatii de productie, redefinirea si modernizarea fiecarei categorii de produse, o noua politica comerciala si o strategie de export viabila.
In prezent VES detine o cota de 35% pe piata vaselor, respectiv 50% pe piata sobelor si semineurilor. Anual VES produce si vinde circa 3 milioane de vase emailate.
Infiintata in anul 1978 ca o intreprindere producatoare de vase emailate pentru bucatarie, in prezent VES Sighisoara este o societate cu capital integral privat, devenind cel mai cunoscut producator de pe piata romaneasca de vase emailate, sobe si semineuri.