Astfel, meciul a adunat in fata micilor ecrane o medie de 1.186.000 de telespectatori la nivel national, ceea ce corespunde unui rating mediu de 5,8% si 18,2% cota medie de piata.
In mediul urban, 732.000 de telespectatori au urmarit partida Manchester United – Otelul Galati, rating mediu 6,3% si share mediu 18,3%, iar 319.000 de romani au reprezentat targetul comercial atins de partida de fotbal, cu un rating mediu 6,2% si share mediu 20,4%, potrivit datelor Televiziunii Romane.
Minutul cu cea mai mare audienta a meciului, la nivel national si urban, s-a inregistrat la ora 22.05, cu un numar de 1.497.000 de telespectatori.
Totodata, emisiunile „Studio fotbal” si „Gol dupa gol”, formate TV dedicate dezbaterilor pe marginea partidei si rezumatului acesteia, care au urmat meciului, s-au clasat pe primul loc in topul audientelor serii, la nivel national, urban si comercial.
Astfel, „Studio fotbal”, a inregistrat, intre orele 23.50 – 00.08, o medie de 432.000 de telespectatori din mediul national, respectiv 2,1% rating si 13,5% cota de piata.
La nivelul publicului urban, emisiunea a inregistrat o medie de 248.000 de telespectatori, respectiv 2,% rating si 12% cota de piata, iar la nivel comercial 2,6% rating si 14,7% cota de piata.
Urmatoarele partide din UEFA Champions League se vor transmite la TVR 1 in 22 noiembrie, respectiv Otelul Galati – FC Basel, si in 23 noiembrie, respectiv AC Milan – FC Barcelona.
La sfarsitul lunii trecute, meciul Steaua-Rapid, difuzat pe Dolce TV, inregistra insa cea mai slaba audienta din istorie.
Difuzarea pe un canal TV cu plata si cu o suprafata de receptare mica, dar si prezenta a zeci de mii de suporteri pe teren, au fost cauzele enumerate de specialisti pentru cea mai proasta audienta
din istoria meciurilor de fotbal Steaua-Rapid, de doar 90.000 de
telespectatori, inregistrata luni, 24 octombrie 2011.
Ovidiu Ioanitoaia, directorul publicatiei de specialitate Gazeta
Sporturilor, declara atunci, pentru DailyBusiness.ro ca meciul nu a fost
urmarit la TV pentru ca “a fost foarte multa lume la teren”, iar Dolce
Sport are o arie de receptare foarte redusa.