Principalul suport media al campaniei STF este Tv-ul. Spotul are in prim plan, Sange De Taur si este difuzat din 12 martie, timp de 8 saptamani pe principalele posturi nationale.
Sange De Taur Forte tinteste un segment dificil si interesant de consumatori pentru piata vinului – tinerii cu varste cuprinse intre 18 si 35 de ani, pe care ii „ataca” pe canalul Horeca.
Noua campanie Sange De Taur si lansarea STF marcheaza inceputul colaborarii dintre Domeniile Viticole Tohani si Violet, parteneriat care presupune asigurarea serviciilor de planificare strategica, creatie, media si BTL de catre agentia membra Comvort Group.
Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect, din partea Violet Advertising, a fost formata din: Razvan Mihai – creative director, Alexandru Filoteanu – art director, Andrei Gurau – concept writer, Andreea Matei – account director, Valeria Spilcea – account manager, Cezara Grajdeanu – account manager.
Casa de productie este Zoom Film, iar Alina Rontescu este producator si Bogdan Holbura, regizor.
Din partea Domeniile Viticole Tohani, au contribuit: Marian Cretu – director comercial, Corina Iorga – brand manager.
Violet Advertising este o agentie de publicitate full-service, infiintata in anul 2001, cu actionariat 100% romanesc. Clientii agentiei sunt: AutoMat, Cinema City, Dole, Domeniile Viticole Tohani, Gardena, Real Hypermarket, Mapei, Maxbet, Metro si altii.